پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658194 تاریخ : 1402/05/17-14:12:48
,1,
خبرنگاران ناشران حقیقت و آفرینشگران مضامین تازه و بدیع هستند

مدیرعامل بانک شهر:

خبرنگاران ناشران حقیقت و آفرینشگران مضامین تازه و بدیع هستند

مدیرعامل بانک شهر طی پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار، ازخبرنگاران به عنوان بازوان کارآمد و توانای میهن اسلامی در عرصه خبر و اطلاع رسانی یاد کرد و این روز را به اهالی عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، متن کامل پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی بدین شرح است:

"با خبرنگار، لحظه ها ماندگار است"
خبرنگاران، ناشران حقیقت و آفرینشگران مضامین تازه و بدیع و بازوان کارآمد و توانای میهن اسلامی در عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند که با دوربین، قلم و حس مسئولیت خود، لحظه ها را ماندگار می سازند.
خبرنگاری شغلی خطیر و خبرنگاران افرادی هستند که با شجاعت تمام به بیان و نشر حقایق می پردازند و با نوآوری و خلاقیت و رعایت اصل واقع نگاری باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبان و ماندگاری آنان می شوند.
اینجانب، فرارسیدن 17مرداد، یادمان سالروز شهادت شهید محمود صارمی و دیگر اهالی بی ادعا در عرصه رسانه و خبر را گرامی می دارم و آرزو می کنم در پناه ایزد منان همواره در کسوت حساس، مهم و تعیین کننده کار خبری موفّق و ثابت قدم باشید.
سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران