پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586867 تاریخ : 1400/06/02-09:21:50
,5,
جمع آوری 1300 دستگاه ماینر غیرمجاز در هفته گذشته/ جلوگیری از 2400 کیلووات مصرف غیرمجاز مراکز استخراج رمز ارز

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران خبر داد:

جمع آوری 1300 دستگاه ماینر غیرمجاز در هفته گذشته/ جلوگیری از 2400 کیلووات مصرف غیرمجاز مراکز استخراج رمز ارز

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از شناسایی و جمع آوری بیش از 147 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شامل 1300 دستگاه ماینر در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، "مصطفی رجبی مشهدی" گفت: روز یکشنبه نیاز مصرف برق کشور به 63 هزار و 600 مگاوات رسید که حدود 300 مگاوات از روز شنبه بیشتر بوده است. این موضوع نشان می دهد که باید بیش از 2000 مگاوات دستگاه رمز ارز در کشور به صورت غیرمجاز فعال باشند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به شناسایی و جمع آوری 147 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شامل 1300 ماینر در هفته گذشته افزود: مصرف این مراکز حدود 2400 کیلووات است و تاکنون موفق شده ایم با همکاری نیروهای امنیتی و هموطنان عزیز 5000 مرکز غیرقانونی را شناسایی کنیم که شامل بیش از 213 هزار ماینر با مصرف 606 مگاوات می شود و برای این میزان کشفیات حداقل 800 مگاوات نیروگاه لازم بوده که خوشبختانه بار آن از شبکه سراسری برداشته شده است.
وی اظهار داشت: اغلب موارد شناسایی شده در یک هفته گذشته در استان تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و لرستان بوده و به طور قطع در روزهای آینده با شناسایی بیشتر این فعالیت های غیرقانونی که در حال حاضر مخل امنیت و پایداری شبکه سراسری برق شده و در برخی ساعات حتی امکان تامین برق را برای همه هموطنان دشوار می سازد، شرایط بهتری را برای تامین برق مردم کشورمان فراهم خواهیم کرد.
رجبی مشهدی همچنین از همه مشترکان به ویژه مشترکان عمده خواست تا همکاری خود با صنعت برق را در ساعات اوج مصرف ادامه داده تا امکان بهره مندی از انرژی برق برای همگان فراهم باشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران