پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587155 تاریخ : 1400/06/06-09:51:08
,17,25,22,
جریمه 2 میلیارد تومانی یکی از صنایع فولادی آذربایجان شرقی

جریمه 2 میلیارد تومانی یکی از صنایع فولادی آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از جریمه 2 میلیارد تومانی یکی از صنایع فولادی استان به دلیل عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و عرضه محصولات فولادی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، یوسف پایدار با اعلام این خبر گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی استان بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه های انبار و جامع تجارت در راستای هوشمندسازی فرآیند نظارت و بازرسی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: بر این اساس و در راستای تشدید اقدامات نظارتی، پرونده تخلف عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و عرضه محصولات فولادی برای یکی از شرکت فولادی تشکیل و پس از جمع بندی مستندات و طی مراحل قانونی، منجر به صدور رای قطعی و جریمه 19 میلیارد و 737 میلیون ریالی شد.

پایدار با اشاره به اینکه تاکنون، کارگاه های آموزشی مرتبط با سامانه جامع انبار و سامانه جامع تجارت با حضور نمایندگان واحدهای فولادی استان برگزارشده است؛ تاکید کرد: در راستای هوشمندسازی فرآیند نظارت و بازرسی، با بهره مندی از توان سامانه های یادشده، با متخلفان بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی در حال پیگیری است.

وی همچنین از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالا و خدمات اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب رسمی، مراتب را به سامانه تلفنی 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران