شماره: 587155 تاریخ : 1400/06/06-09:51:08

جریمه 2 میلیارد تومانی یکی از صنایع فولادی آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از جریمه 2 میلیارد تومانی یکی از صنایع فولادی استان به دلیل عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و عرضه محصولات فولادی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، یوسف پایدار با اعلام این خبر گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی استان بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه های انبار و جامع تجارت در راستای هوشمندسازی فرآیند نظارت و بازرسی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: بر این اساس و در راستای تشدید اقدامات نظارتی، پرونده تخلف عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و عرضه محصولات فولادی برای یکی از شرکت فولادی تشکیل و پس از جمع بندی مستندات و طی مراحل قانونی، منجر به صدور رای قطعی و جریمه 19 میلیارد و 737 میلیون ریالی شد.

پایدار با اشاره به اینکه تاکنون، کارگاه های آموزشی مرتبط با سامانه جامع انبار و سامانه جامع تجارت با حضور نمایندگان واحدهای فولادی استان برگزارشده است؛ تاکید کرد: در راستای هوشمندسازی فرآیند نظارت و بازرسی، با بهره مندی از توان سامانه های یادشده، با متخلفان بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی در حال پیگیری است.

وی همچنین از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالا و خدمات اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب رسمی، مراتب را به سامانه تلفنی 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/جریمه-2-میلیارد-تومانی-یکی-از-صنایع-فولادی-اذربایجان-شرقی.bos