پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582905 تاریخ : 1400/03/30-15:39:54
,15,
تماشای 33 میلیون دقیقه برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری از لنز

تماشای 33 میلیون دقیقه برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری از لنز

برنامه های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بیش از 33 میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دور? ریاست جمهوری، از 7 تا 26 خردادماه سال جاری، «لنز»، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هفت شبک? اختصاصی 24 ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و نیز شبک? ویژه ریاست جمهوری را فعال کرد.

در این دوره، چهار مناظر? اختصاصی و پوشش 100درصدی سه مناظره سراسری کاندیداها که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش شد. در کنار پخش مناظره های یاد شده بیش از 2هزار محتوای تولیدی نیز از طریق لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. لنز، همچنین با همکاری خبرگزاری فارس، برنامه های انتخاباتی این خبرگزاری را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

برنامه های پخش شده از لنز، مجموعاً بیش از 33 میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع رسانی این برنامه ها، به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شد.

در باز? زمانی یاد شده، شبک? اختصاصی آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از سوی مخاطبان، 2میلیون و 8هزار و 813 دقیقه بازدید داشت. شبک? اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و 849هزار و 247 دقیقه، رضایی یک میلیون و 748هزار و 728 دقیقه، همتی 704هزار و 603 دقیقه، زاکانی 494هزار و 819 دقیقه، قاضی زاده هاشمی 411هزار و 414 دقیقه و مهرعلیزاده 356هزار و 482 دقیقه بازدید داشتند.

محتواهای پخش شده از کانال «ویژه برنام? انتخابات ریاست جمهوری» نیز، 6 میلیون و 51 هزار و 619 دقیقه و شبک? انتخاباتی «آرا»، 3 میلیون و 73 هزار و 508 دقیقه مشاهده شده اند.

مناظره های اختصاصی لنز مانند مناظر? مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره وند، محمد نمازی با سیدمحمد حسینی، عباس سلیمی نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی برگزار شد که به طور میانگین هرکدام بیش از نیم میلیون دقیقه دیده شده اند.

علاوه بر این، هر یک از سه مناظر? اصلیِ سیزدهمین دور? کاندیداهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش شد نیز، بیش از 3 میلیون دقیقه، مورد توجه مخاطبان این تلویزیون اینترنتی قرار گرفته اند.

همچنین، برنامه های انتخاباتی تولید شده توسط شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم از لنز پخش شده اند، 5 میلیون و 71 هزار و 744 دقیقه مشاهده شده اند.

در فاصله زمانی 7 تا 26 خردادماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند.

لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل، نخستین ارائه دهند? 5G در ایران، عرضه شده و جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، برنامه های زند? تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه های ورزشی، پادکست، کتاب های صوتی و آلبوم های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می گذارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران