پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670063 تاریخ : 1402/08/22-17:37:24
,3,
تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم در سومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران

تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم در سومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران

در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران، از خانواده های 2 تن از شهدای مدافع حرم تقدیر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک، از خانواده های شهیدان مدافع حرم «مصطفی تاش موسی» از استان مازندران و «جمال رضی» از استان گیلان تقدیر شد.

دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک در این مراسم تأکید کرد: امروز پیشرفت های جامعه مدیون امنیتی است که شهدا برای ما به ارمغان آوردند و دستاوردهای کنونی کشور بدون فداکاری ها و جان فشانی های شهدا ممکن نبود.
وی اظهار داشت: سال گذشته که اجلاس مدیران بانک در همین محل برگزار شد، فضای ناامنی بر کشور حاکم بود. قطعاً یکی از رموز موفقیت کشور ما امنیت، پایداری و ثباتی به شمار می رود که مدیون خون شهدا اعم از شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راه شهدا گام بر داریم و به مردم عزیزمان آن طور که شایسته است خدمت کنیم.
«عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز اظهار داشت: یاد شهدای گران قدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت، سلامت و شهدای مظلوم غزه را گرامی می داریم. امروز روز مقاومت است که پیام آن از مناره مساجد غزه طنین انداز شده است.
وی افزود: امروز دنیا به واسطه مظلومیت مردم مظلوم فلسطین خون گریه می کند. ما نیز مدیون شهدایی هستیم که متضمن امنیت، استقلال و آزادگی برای ما و جهان بوده اند.
گفتنی است شهید «مصطفی تاش موسی» متولد 1349 در روستای «لتر» از توابع روستای «گالش محله» رامسر است. وی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان رامسر است که سابقه حضور در دفاع مقدس و جبهه های حق علیه باطل را نیز دارد. این شهید بعد از ناامنی در سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) بهمن ماه 1394 راهی سوریه شد و سحرگاه 24 بهمن 1394 نیز در حلب به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید بعد از 7 سال تفحص شد.
شهید «جمال رضی» نیز در 19 اسفند ماه سال 1360 در تهران به دنیا آمد و در 7 سالگی به همراه خانواده برای زندگی به یکی از روستاهای آستانه اشرفیه عزیمت کردند. وی در آذر 1393 که تنها 28 روز از به دنیا آمدن پسر دومش می گذشت، برای اولین بار به سوریه اعزام شد که این مأموریتش 60 روز طول کشید. این شهید مدافع حرم سرانجام در روز 14 فروردین ماه 1395 در سن 35 سالگی در جریان عملیات مستشاری در استان حلب، شمال کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران