پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669331 تاریخ : 1402/07/15-18:50:08
,1,
تفاهم نامه همکاری بانک سینا با هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا امضا شد

تفاهم نامه همکاری بانک سینا با هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا امضا شد

به منظور افزایش سطح همکاری های چندجانبه و توسعه تعاملات ارزی و ریالی، تفاهم نامه همکاری بانک سینا و هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا به امضا رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا این همکاری را فصل جدیدی از تقویت عملکرد بانک در بازار سرمایه دانست و با اشاره به قابلیت های اجرایی ارتباط با هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا گفت: این تفاهم نامه بر اساس ظرفیت های موجود دو مجموعه در حوزه های مختلف تدوین شده تا به نتیجه مطلوب برسد.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به امکان تسریع در ارائه خدمات ارزی به مشتریان از طریق تعامل دوجانبه، دستاوردهای اجرایی این تفاهم نامه را ارائه خدمات ویژه و افزایش تأمین مالی، صدور انواع ضمانت نامه ها و... برشمرد.
عسگر نوربخش، مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا نیز با ابراز خرسندی از همکاری با بانک سینا گفت: این شرکت به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و سهامداران خود است و انتظار داریم در چارچوب این تفاهم نامه، با استفاده بهینه از ظرفیت های دو طرف شاهد بهبود کیفیت تأمین مالی و خلق ارزش افزوده بیشتر باشیم.
گفتنی است در چارچوب این تفاهم نامه، همکاری های متقابل برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه تسهیل ارائه خدمات مالی و ارزی افزایش خواهد یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران