پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620802 تاریخ : 1401/08/08-12:27:59
,13,
تسویه مطالبات گندم کاران استان مرکزی/2266 میلیارد پرداخت شد

تسویه مطالبات گندم کاران استان مرکزی/2266 میلیارد پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: مطالبات کشاورزان استان مرکزی در ازای خرید گندم به مبلغ حدود 2 هزار و 266 میلیارد تومان به طور کامل پرداخت شده است.

به گزارش بانک و صنعت، غلامرضا ملکی اظهار کرد: امسال 196 هزار و 500 تن گندم در استان در قالب خرید تضمینی خریداری شد که سبب شد به پایداری و امنیت غذایی در استان برسیم و هم اکنون موجودی گندم استان در حد مطلوب قرار دارد.

وی افزود: گندم خریداری شده در استان از 20 هزار کشاورز خریداری شده که نشان از همت و تلاش کشاورزان برای ایفای نقش در حوزه امنیت غذایی دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر خرید گندم و ذخیره در انبارها، حدود 66 هزار تن گندم وارداتی از استان های مختلف به استان مرکزی وارد شده است و همواره سعی می کنیم گندم های موجود از نظر کیفیت بررسی شوند تا گندم با بالاترین کیفیت استفاده شود.
ملکی خاطرنشان کرد: صادرات گندم از استان نیز به سایر استان ها انجام می شود تا استان هایی که موجودی آنها کفاف نمی دهد از موجودی گندم استان استفاده کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران