پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658241 تاریخ : 1402/05/19-00:09:41
,1,
تجلیل از شهید مدافع حرم «محمد قنبریان»

تجلیل از شهید مدافع حرم «محمد قنبریان»

?همزمان با سالروز گرامی داشت شهدای مدافع حرم، برخی مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یاد محمد قنبریان، کارمند شهید بانک صادرات ایران در دفاع از حرم را گرامی داشتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، روز 18 مرداد سالروز شهادت شهید «محسن حججی» به عنوان روز شهدای مدافع حرم تعیین شده است و در همین راستا برخی نمایندگان مجلس با ارسال پیامی، از ایثارگری و جانفشانی «محمد قنبریان»، شهید مدافع حرم و کارمند بانک صادرات ایران تجلیل و بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.

حمید رضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ارسال پیامی، یاد و خاطره شهادت محمد قنبریان شهید مدافع حرم شبکه بانکی به ویژه بانک صاادرات ایران گرامی داشت.

مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در پیامی در این زمینه نوشت: «شهادت سومین شهید خانواده قنبریان شهید محمد قنبریان را به خانواده محترم شان، همکاران بانک صادرات ایران و اهالی بزرگوار شاهرود تبریک می گویم و از درگاه الهی درخواست شفاعت این ره یافتگان به درگاه الهی را خواهانم. الهی ارزقنا الشهاده فی سبیلک تحت رایه ولیک علیه السلام»

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با ارسال پیامی، گرامی داشت و بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم را عامل مهمی در تمدن سازی نوین اسلامی دانست و افزود: «بانک صادرات ایران این افتخار را دارد که شهید بزرگواری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. شهید بزرگوار محمد قنبریان خود هم اخوان الشهیدین بود و افتخار شهادت در سوریه را نصیب خویش ساخت. مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران باید قدردان این شهید مخلص باشند و نام ایشان را زنده نگاه دارند.»

همچنین سیدمحمد صادق هاشمی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز طی پیامی با ادای احترام به خانواده شهید قنبریان و کارکنان بانک صادرات ایران، وی را مایه افتخار شبکه بانکی کشور دانست.

شهید مدافع حرم محمد قنبریان، کارمند سرپرستی حوزه یک استان سمنان بانک صادرات ایران در سال 95 و در حین عملیات مستشاری در سوریه شهید و پیکر وی پس از دو سال شناسایی و به میهن عزیزمان بازگشت.

بانک صادرات ایران با تقدیم بیش از 90 شهید دفاع مقدس، حادثه منا و مدافع حرم، نقش مهمی در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در نظام بانکی کشور داشته و با جذب 14 هزار ایثارگر، رتبه اول را در بین دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران