پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580761 تاریخ : 1400/02/29-15:46:17
,10034,22,
بیش از 5 هزار واحد مرغ فروشی در سامانه جامع انبارهای آذربایجان شرقی ثبت شده است

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی خبر داد:

بیش از 5 هزار واحد مرغ فروشی در سامانه جامع انبارهای آذربایجان شرقی ثبت شده است

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی گفت: تا کنون ثبت مشخصات و تایید ثبت نام بیش از 5 هزار واحد مرغ فروشی در این سامانه جامع انبارها انجام شده است.

به گزارش بانک و صنعت، نخستین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی در سال 1400 برگزار شد.

جهانگیر اسکندرزاده، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: جلسات این کمیسیون در سال 99 به طور مستمر با حضور و مشارکت تمامی اعضا برگزار شد.

اسکندرزاده ادامه داد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از دغدغه ها و اولویت های مدیریت ارشد استان است و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد موفقیت های بیشتر در این خصوص باشیم.

وی همچنین از آمادگی استان برای مقابله با هرگونه قاچاق و توزیع و فروش خارج از شبکه واکسن های کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت از وضعیت سامانه جامع انبارها در آذربایجان شرقی را مورد توجه قرار داد و گفت: تا کنون ثبت مشخصات و تایید ثبت نام بیش از 5 هزار واحد مرغ فروشی در این سامانه انجام شده است.

در این جلسه گزارشی از وضعیت سامانه جامع انبارها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه شد.

آموزش 3 هزار و 750 نفر ساعت از مدیران و مسؤولان استانی، آموزش مجدد بازرسان و کارشناسان اتاق بازرگانی مرکز استان و خانه صنعت، معدن و تجارت و ثبت مشخصات و تایید ثبت نام واحدهای مرغ فروشی از مهم ترین موارد اشاره شده در این گزارش بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 431
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران