شماره: 580761 تاریخ : 1400/02/29-03:46:17

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی خبر داد:

بیش از 5 هزار واحد مرغ فروشی در سامانه جامع انبارهای آذربایجان شرقی ثبت شده است

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی گفت: تا کنون ثبت مشخصات و تایید ثبت نام بیش از 5 هزار واحد مرغ فروشی در این سامانه جامع انبارها انجام شده است.

به گزارش بانک و صنعت، نخستین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی در سال 1400 برگزار شد.

جهانگیر اسکندرزاده، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: جلسات این کمیسیون در سال 99 به طور مستمر با حضور و مشارکت تمامی اعضا برگزار شد.

اسکندرزاده ادامه داد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از دغدغه ها و اولویت های مدیریت ارشد استان است و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد موفقیت های بیشتر در این خصوص باشیم.

وی همچنین از آمادگی استان برای مقابله با هرگونه قاچاق و توزیع و فروش خارج از شبکه واکسن های کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت از وضعیت سامانه جامع انبارها در آذربایجان شرقی را مورد توجه قرار داد و گفت: تا کنون ثبت مشخصات و تایید ثبت نام بیش از 5 هزار واحد مرغ فروشی در این سامانه انجام شده است.

در این جلسه گزارشی از وضعیت سامانه جامع انبارها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه شد.

آموزش 3 هزار و 750 نفر ساعت از مدیران و مسؤولان استانی، آموزش مجدد بازرسان و کارشناسان اتاق بازرگانی مرکز استان و خانه صنعت، معدن و تجارت و ثبت مشخصات و تایید ثبت نام واحدهای مرغ فروشی از مهم ترین موارد اشاره شده در این گزارش بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بیش-از-5-هزار-واحد-مرغ-فروشی-در-سامانه-جامع-انبارهای-اذربایجان-شرقی-ثبت-شده-است.bos