پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587546 تاریخ : 1400/06/10-10:16:25
,2,11,
بیش از 1/9 هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد

بیش از 1/9 هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام اینکه تسهیلات 23 هزار و 489 واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است، رقم این تسهیلات را یک هزار و 918 میلیاردتومان، برشمرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، تازه ترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را توضیح داد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال 98 بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است، اعلام کرد: طبق تازه ترین آمار، بانک مسکن تسهیلات 4 هزار و 686 پروژه که شامل 23 هزار و 489 واحد است، در بافت فرسوده به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گفته علمداری، مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت های فرسوده یک هزار و 918 میلیاردتومان است.

گفتنی است، سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می کردند 250 میلیون تومان بود که هم اکنون این رقم به 300 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. همچنین، بانک مسکن طبق سیاست های ابلاغی در تهران و کلانشهرها تا 50 میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها 40 میلیون تومان را با سود 9 درصد، پرداخت می کند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود 18 درصد، پرداخت شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران