پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619781 تاریخ : 1401/07/02-12:50:02
,15,
برگزاری مراسم یادواره هفته دفاع مقدس در رایتل

برگزاری مراسم یادواره هفته دفاع مقدس در رایتل

مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور همکاران شرکت خدمات ارتباطی رایتل در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی رایتل، مدیر عامل این اپراتور در مراسم یادواره دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: با نگاهی به زندگینامه و سرگذشت شهدای جنگ تحمیلی به این موضوع پی می بریم که آنها سرشار از خصائص انسانی ارزشمند بودند و باور داشتند که آدمی هنگام مرگ، دنیا را با تمام زیبایی و وابستگی ها می گذارد و می رود.

یاسر رضاخواه افزود: همین زاویه نگاه به زندگی باعث شد که شهدا با خدای خویش پیمان ببندند، پیمانی که نه تنها در آن باخت وجود ندارد، عنایت پروردگار را همراه دارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم خدا کمک کند ما نیز در زندگی همچون شهدا و ایثارگران این سرزمین، اخلاق مدار باشیم و اگر کاری از دست مان برمی آید برای هم نوع خود انجام دهیم. مهربان، دل رحم و اخلاق مدار زندگی کنیم.
محمدرضا احمدی عضو موظف هیات مدیره و معاون زنجیره تامین و پشتیبانی رایتل، اظهار کرد: این روزها از جهات مختلف اهمیت زیادی دارد و امیدوارم تلاش ما در جهت ادامه و حفظ مسیری باشد که توسط شهدا، ترسیم شده است.

همچنین محمدصادق کریمی دیگر عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل در امور تجاری و برنامه ریزی راهبردی رایتل، با قرائت آیه 30 سوره فصلت، بیان کرد: زندگی امروز ما در شرایطی است که درگیر روزمرگی هستیم، تا حدی که گاهی فراموش می کنیم برای چه آمده ایم و هدف مان چه بوده است.
وی ادامه داد: مهم ترین دستاورد زندگی ما می تواند تکیه بر همین الگو باشد که سعی کنیم خوب باشیم و بر حق خواهی، استقامت بورزیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، از خانواده شهدای شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اعطای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

در بخشی دیگر، ماشاالله شاه مرادی رزمنده و فعال هنری، به ذکر خاطراتی از دوران نبرد تحمیلی ایران و عراق پرداخت.
همچنین گروه سرود نوجوانان نسیم رحمت نیز در بخشی دیگر، به اجرای قطعات زیبایی پرداختند.
در پایان این مراسم، همکاران شرکت خدمات ارتباطی رایتل به تماشای فیلم «درخت گردو» اثر محمدحسین مهدویان که واقعه تلخ بمباران شیمیایی شهر سردشت را به تصویر کشیده، نشستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران