پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657903 تاریخ : 1402/05/06-18:49:05
,1,
برپایی موکب عاشورائیان بانک سینا در سال 1402

برپایی موکب عاشورائیان بانک سینا در سال 1402

در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم پرفیض سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبداله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، در ساختمان مرکزی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، مراسم سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل، مدیران و جمعی از کارکنان در ساختمان مرکزی بانک سینا در فضایی آکنده از شور و شعور حسینی برگزار شد.

در این مراسم که با مرثیه سرایی و ذکر مصیبت نهضت کربلا همراه بود، عزاداران با نوحه خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام به مرثیه سرایی و سینه زنی پرداختند و پس از برپایی نماز جماعت، عزاداران حسینی میهمان خوان کرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند.
در حاشیه این مراسم، کارکنان بانک سینا با برپایی موکب در مقابل ساختمان مرکزی، از عاشقان و دلداد گان امام حسین(ع) پذیرایی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران