امینی، سه اصل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان را عامل اصلی جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: پاسخگویی سریع به درخواست های کاری مراجعه کنندگان باعث جلب اعتماد بیمه گذاران و در نتیجه ارتقاء وجهه بیمه معلم در بین شهروندان می شود.
براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم، در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش سرمایه انسانی، افزود: جذب و حفظ بازارهای خرد و کلان و به روز شدن اطلاعات بیمه ای همکاران ستادی و شبکه فروش، از مهم ترین برنامه های پیش روی تصمیم گیران شرکت است و این مهم جز با آموزش صحیح و تأثیرگذار میسر نخواهد شد.
گفتنی است، این بازدیدها، با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی شعب شرکت در حوزه های مختلف و بررسی مشکلات و درخواست های همکاران بیمه معلم در استان های مختلف کشور، به صورت دوره ای انجام می شود.