شماره: 637435 تاریخ : 1402/04/12-10:17:21

بازدید سر زده مدیرعامل بیمه معلم از شعبه اصفهان

مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مجتمع بیمه ای اصفهان، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت بیمه گذاران تأکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی مدیر عامل شرکت، در بازدیدی پیش بینی نشده از این مجتمع، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان ستادی و نمایندگان فعال در استان اصفهان، در جریان روند اجرای فعالیت ها و ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت.

امینی، سه اصل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان را عامل اصلی جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: پاسخگویی سریع به درخواست های کاری مراجعه کنندگان باعث جلب اعتماد بیمه گذاران و در نتیجه ارتقاء وجهه بیمه معلم در بین شهروندان می شود.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم، در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش سرمایه انسانی، افزود: جذب و حفظ بازارهای خرد و کلان و به روز شدن اطلاعات بیمه ای همکاران ستادی و شبکه فروش، از مهم ترین برنامه های پیش روی تصمیم گیران شرکت است و این مهم جز با آموزش صحیح و تأثیرگذار میسر نخواهد شد.

گفتنی است، این بازدیدها، با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی شعب شرکت در حوزه های مختلف و بررسی مشکلات و درخواست های همکاران بیمه معلم در استان های مختلف کشور، به صورت دوره ای انجام می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/بازدید-سر-زده-مدیرعامل-بیمه-معلم-از-شعبه-اصفهان.bos