پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658038 تاریخ : 1402/05/10-18:06:38
,2,
با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ برای 50 هزار و 799 نوزاد در پست بانک ایران حساب افتتاح شد

با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ برای 50 هزار و 799 نوزاد در پست بانک ایران حساب افتتاح شد

بر اساس مفاد پنجمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش معاونت سازمان و برنامه ریزی از ابتدای سال تا 5 تیرماه سال جاری برای بیش از 50 هزار و 779 نوزاد متولد شده افتتاح حساب شده و مبلغ 15میلیون ریال به صورت غیر حضوری افتتاح و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این صورتجلسه، این معاونت برای اجرای مواد 9 و 10 آیین نامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با همکاری کارگزاری بانک ملی برای نوزادانی که در پست بانک ایران افتتاح حساب کرده اند پس از دریافت کد بورسی و اطلاعات کامل نوزادان از درگاه پنجره واحد نسبت به خرید واحدهای سرمایه گذاری برای آنان اقدام شود.

همچنین با هدف توسعه و ترویج زمینه ثبت نام روستاییان برای استفاده از این خدمات بخشنامه ها و دستورالعمل ها به باجه های بانکی روستایی ابلاغ شده است.
اداره کل اعتبارات بانک نیز از پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج به 7 نفر از کارکنان شرکت زیرساخت که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده بودند خبر داد.
بر اساس بند دیگری از صورتجلسه قرارگاه، اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اسلایدهای راهنمایی دسترسی و ثبت نام مراجعین به پنجره خدمات دولت و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در صفحه اول وب سایت بانک و شبکه های اجتماعی داخلی منتشر و موشن گرافیکی نیز به منظور معرفی پست بانک ایران به عنوان بانک عامل اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شبکه های اجتماعی بانک پخش شده است.
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران، اداره کل آموزش، وبینار «اهمیت حریم ارزش ها در خانواده و اجتماع» و دوره آموزشی « بررسی سلامت روانشناختی خانواده جوان» را در تیر و مرداد ماه سال جاری برای همکاران برگزار کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران