پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669344 تاریخ : 1402/07/15-19:40:34
,1,
با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال 1400، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است با ارائه مجموعه کاملی از خدمات غیرحضوری به شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، ارائه خدمات متنوع بانکی این سامانه باعث شده تا مشتریان به راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه های بانکداری جدید می شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلفی استفاده می کنند (سیستم عامل های اندروید، IOS و PWA یا همان نسخه تحت وب). در واقع کاربران می توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می کنند، گزینه مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.
احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می گیرد. در صورتی که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض الحسنه پس انداز برای او افتتاح می شود. هم چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از10 دقیقه وجود دارد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 267
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران