مدیرعامل بیمه تعاون، همچنین اظهار داشت: حضور آقای ارجمند، نشانگر توجه سازمانی به تمام پرسنل و نگاه درون سازمانی به رشد و اعتلای کارکنان است که هم اکنون کارمند شعبه توانسته درجات گوناگون شغلی را طی کند و هم اکنون به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران به خدمات خود ادامه دهد؛ امیدوارم این مسیر نیز ادامه داشته باشد و در سطوح بالاتر نیز وی بتواند فعالیت داشته باشد.
1) آموزش 2) آموزش و 3) آموزش
مجید ارجمند، که تا پیش از این مدیریت شعبه غرب تهران را برعهده داشت، پس از انتصاب به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران از برنامه های خود سخن گفت و اظهار داشت؛ «در بحث امور نمایندگان سه اولویت داریم: 1) آموزش 2) آموزش و 3) آموزش! و مبتنی بر آن بنا داریم که به مواردی نظیر: آموزش شبکه فروش؛ پویایی و پرورش شبکه فروش فعلی مبتنی بر آموزش های تئوری، معرفی تکنیم و شناسایی بازار هدف و نیز صدور در بستر سامانه فناوران اقدام کنیم».
او هچنین به راه اندازی سامانه جام اشاره کرد و اظهار داشت: این موارد بناست ذیل این سامانه بارگزاری شود و نیز بستری باشد برای آنکه شبکه فروش همواره دسترسی آنی داشته و نمایندگان جدید نیز به عنوان نقشه راه همیشگی از آن بهره مند شوند.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران همچنین بیان کرد: بنا داریم آموزش های آنلاین را تقویت کرده و نیز به صورت سالانه، دانش فنی نمایندگان را اعتبارسنجی کنیم و مابه ازای آن، گواهینامه نیز اعطا کنیم.
رتبه بندی و ارائه حمایت در دستور کار
ارجمند در ادامه تأکید کرد: در نظر داریم تا با رتبه بندی نمایندگان بتوانیم در مسیر ارائه تسهیلات و حمایت و پشتیبانی در رسته های گوناگون گام برداریم.
وی ادامه داد: همچنین ارتباط نمایندگان با بدنه شرکت و مدیران فنی و ستادی را با راه اندازی کمیته های تخصصی و نیز بهره مندی از پیشنهادات و انتقادات را تقویت خواهیم کرد و بدین ترتیب در مسیر کیفی سازی نمایندگان هم اقدام خواهیم کرد.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران اضافه کرد: از دیگر سو، به صورت الکترونیکی نیز به تقویت ارتباط با شبکه فروش خواهیم پرداخت و در مسیر بهبود انگیزش آنان برنامه ریزی هایی خواهیم داشت.
ارجمند در مبحث دیگر خود بر ایجاد و ارائه پکیج های تبلیغاتی به صورت ماهانه تأکید کرد و گفت: این مهم در این مسیر است که نمایندگان بتوانند به نحو مطلوب، با خدمات شرکت آشنا شده و به نحو مطلوب نیز به معرفی محصولات شرکت بتوانند بپردازند.
حضور رابطین امور نمایندگان در شعب
وی در ادامه تشریح برنامه های خود بیان داشت: در هر شعبه، یک رابط امور نمایندگان را خواهیم داشت که نقش آن، واسطی است با امور نمایندگان، شعبه و شبکه فروش و تسریع و تسهیل در ارتباطات نیز بدین طریق صورت خواهد پذیرفت.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران با اشاره به بخش امور مناقصات نیز گفت: بنا داریم تسهیل و تسریع در ارائه نرخ و شرایط داشته باشیم و نسبت به تهیه و تنظیم شرایط شرکت در مناقصه برای عدم ایجاد تعارض اقدام کنیم.
ارجمند همچنین بر تهیه و تنظیم تقویم آموزش سالیانه بر مبنای نیازسنجی های صورت گرفته از شعب و واحدهای فنی و ستادی، تهیه پکیج های آموزشی برای نمایندگان جدیدالورود، نظرسنجی های ادواری از شبکه فروش و ایجاد فضا و ابزار انگیزشی برای حفظ نمایندگان و جذب نمایندگان بالقوه تأکید کرد؛ وی همچنین مطرح کرد که ضمن همکاری با استارتاپ ها و حفظ سهم از صنعت در بستر آنلاین، بر حفظ و توسعه شبکه فروش و نمایندگان تأکید داریم.
گفتنی است تا پیش از این، مریم قندور، عهده دار مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران بوده که در این خصوص، مجید ارجمند ضمن تقدیر و قدردانی از خدمات او اظهار داشت: وی ساختاری ایجاد کرده که مبتنی بر آن، نظم و مسئولیت پذیری و انگیزه کافی در نمایندگان را شاهد هستیم؛ متانت طبع و گشاده رویی از دیگر ویژگی های خانم قندور بوده و امیدوارم با توجه به ریل گذاری مطلوب صورت گرفته، بتوانیم این مسیر را ادامه داده و به توسعه آن نیز اقدام کنیم.