پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305797 تاریخ : 1396/07/15-20:16:31
,8,
انتشار آمار نرخ بیکاری آمریکا، شاخص ها را در این کشور زمین زد

انتشار آمار نرخ بیکاری آمریکا، شاخص ها را در این کشور زمین زد

طوفان هاروی و ایرما که در ماه های گذشته آمریکا را دچار بحران اساسی کرده بود موجب شد 33 هزار نفر شغل خود را از دست بدهند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  انتشار آمار نرخ بیکاری آمریکا موجب نوسان در شاخص های معاملاتی در بازارهای جهانی شد.

در آخرین آمار منتشر شده از میزان مشاغل در آمریکا، نرخ بیکاری در این کشور از ماه گذشته به 4.2 درصد رسید .

بر اساس این گزارش، طوفان هاروی و ایرما که در ماه های گذشته آمریکا را دچار بحران اساسی کرده بود موجب شد 33 هزار نفر شغل خود را از دست بدهند .

این در حالی است که، وزارت کار آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام داشته، تعداد 1.4 میلیون نفر از افراد شاغل در بخش صنعت، رستوران ها و کافی شاپ ها در ماه آگوست و سپتامبر به دلیل تاثیر طوفان هاروی در ایالت تگزاس و همچنین طوفان ایرما در فلوریدا به طور موقت قادر به فعالیت نبودند که بیشترین رقم از سال 1996 میلادی به بعد محسوب می شود.

با انتشار این آمار، شاخص های معاملاتی در بازار آمریکا با روند کاهشی رو به رو شد.

در این بازار شاخص داوجونز با کاهش 0.01 درصدی همراه شد در حالی که اس اند پی 0.1 درصد منفی شد و تنها نزدک توانست با رشد 0.07 درصدی همراه شود.

اما روند بازارهای اروپایی در آخرین روز هفته همراه با نوسان طی شد .

در این بازارها هم شاخص فوتسی لندن رشد 0.2 درصدی داشت در حالی که داکس آلمان سقوط 0.09 درصدی را به ثبت رساند و کک فرانسه هم با روند منفی 0.3 درصدی ، معاملات را پایان داد .

در بازار آسیا، نیکی ژاپن رشد 0.3 درصدی داشت در حالی که شاخص تاپیکس با رشد 0.2 درصدی همراه شد و شاخص CSI چین نیز رشد 0.3 درصدی را از آن خود کرد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران