پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587489 تاریخ : 1400/06/09-14:50:15
,5,
افزایش 7 برابری فروش پتروشیمی اروند

افزایش 7 برابری فروش پتروشیمی اروند

عملکرد شرکت پتروشیمی اروند در پنج ماه سال 1400 در بخش فروش، سود 3200 میلیارد تومانی را نشان می دهد که به معنای تحقق 65 درصدی بودجه یک ساله و افزایش هفت برابری نسبت به مدت مشابه پارسال است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پتروشیمی اروند، این شرکت در پنج ماه امسال با ادامه روند رو به رشد خود، تولید 77 درصدی نسبت به ظرفیت و 96 درصدی نسبت به برنامه مصوب را محقق کرده است.

پتروشیمی اروند همچنین در این مدت موفق به افزایش تولید 9 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال شده است.

این موفقیت ها در پنج ماه امسال، تحقق 111 درصدی بودجه پنج ماه، 50 درصد از بودجه مصوب در بخش فروش داخلی و 100 درصد بودجه مصوب ارزی در فروش صادراتی را نوید می دهد که به ارزآوری قابل توجهی نیز برای کشور منجر شده است.

نتایج چشمگیر عملکرد کارکنان و رهبری پتروشیمی اروند در پنج ماه سال 1400 در بخش فروش، سود 3200 میلیارد تومانی را نشان می دهد که به معنای تحقق 65 درصدی بودجه یک ساله و رشد 7 برابری نسبت به مدت مشابه پارسال است.

افزایش «نسبت سود عملیاتی و سود خالص» در مقابل کاهش «نسبت قیمت تمام شده» نیز از تلاش شبانه روزی و رفع موانع در این شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس حکایت دارد.

پتروشیمی اروند با ثبت رکوردهای دست نیافتنی در حوزه تولید و فروش در سال های 1399 و 1400، آماده عرضه اولیه در بازار سرمایه می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران