پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587129 تاریخ : 1400/06/05-15:23:19
,5,22,
افتتاح 131 پروژه برق در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد:

افتتاح 131 پروژه برق در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از افتتاح 131 پروژه برق با 60 میلیارد و 466 میلیون تومان اعتبار طی هفته دولت در استان همدان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون، "شیرزاد جمشیدی" در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت، با تشریح دلایل قطعی برق در استان طی هفته های گذشته اظهار کرد: امسال به دلیل کاهش بارندگی ها و افزایش شدید دما ناترازی بین تولید و مصرف به میزان 13 هزار مگاواتی به وجود آمد که موجب اعمال برنامه اضطرار بار و خاموشی ها شد.

وی با بیان اینکه سهمیه در نظر گرفته شده برای استان 580 تا 630 مگاوات بود، عنوان کرد: اوج مصرف برق در استان 768 مگاوات بود که در بدترین حالت 180 تا 190 خاموشی داشتیم و یا از طریق مدیریت مصرف آن را جبران می کردیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه از اواخر اردیبهشت ماه ناترازی در تولید برق کشور و استان به وجود آمد، گفت: در شرایط کرونایی به دلیل شرایط حاد هیچ گاه برنامه قطعی برای مراکز درمانی نداشتیم و همچنین برق بیمارستان ها و مخازن آب را به دلیل آن که مراکز حساسی هستند قطع نکردیم.
وی با اشاره به افتتاح 131 پروژه برق طی هفته دولت در استان همدان بیان کرد: این پروژه ها با 60 میلیارد و 466 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.
جمشیدی با بیان اینکه 13 پروژه در همدان، 10 پروژه در ملایر و 21 پروژه در نهاوند به بهره برداری می رسد، گفت: 12 پروژه در رزن، 15 پروژه در درگزین، هفت پروژه در تویسرکان، هشت پروژه در اسدآباد، هفت پروژه در بهار، 25 پروژه در کبودراهنگ و 9 پروژه نیز در فامنین به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه 56 پروژه با 36 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز آماده کلنگ زنی هستند و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، تصریح کرد: طرح های عمرانی به ارزش 16.5 میلیارد تومان در سطح استان همدان در دست اجرا است که در مجموع حدود 77 میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان اجرا شده و آماده بهره برداری است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از آغاز عملیات اجرایی برق دار کردن روستای انجلاس خبر داد و بیان کرد: چهار پروژه کلان شامل احداث خروجی پست 63 کیلوولت کرفس -درگزین با یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار، احداث خروجی های پست ملایر 4 با 600 میلیون تومان، پست رزن با یک میلیارد و 800 میلیون تومان و برق دار شدن روستای دولت آباد شهرستان کبودراهنگ با اعتبار 5 میلیارد تومان نیز طی هفته دولت افتتاح می شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده از کشف 71 مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز و جمع آوری 424 ماینر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح جمع آوری رمز ارز در استان 137 مرکز کشف و 2 هزار و 134 ماینر که 4 مگاوات برق را به خود اختصاص داده بودند جمع آوری شده است.
جمشیدی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 429 انشعاب برق غیر مجاز جمع آوری شده است، تاکید کرد: با جمع آوری این انشعاب ها، توانستیم 5 میلیون و 893 کیلو وات ساعت انرژی به شبکه برگردانیم و از 828 میلیون تومان خسارت که به شبکه وارد شده بود تاکنون 700 میلیون تومان آن را بازپس بگیریم.
وی در خصوص وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه طلب سال گذشته این شرکت از مشترکان 98 میلیارد تومان بود، عنوان کرد: در سال گذشته وصول مطالبات 103 درصد بود که 100 درصد مطالبات و سه درصد معوقات وصول شد اما امسال وصول مطالبات به 85 درصد رسیده و بدهی مشترکان به شرکت 116 میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از تعویض 14 هزار و 500 کنتور تک فاز عادی و 500 کنتور سه فاز دیماندی خبر داد و عنوان کرد: 203 کیلومتر از شبکه های سیمی نیز به کابل خودنگهدار تبدیل شده اند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 16هزار و 540 انشعاب با 122 مگاوات فروخته شد، گفت: در سال جاری نیز تاکنون 5 هزار و 227 اشتراک فروخته شده است.
جمشیدی با اشاره به فعال بودن 56 نیروگاه خورشیدی خانگی ادامه داد: استان همدان در بین شرکت های توزیع در بخش نیروگاه های خورشیدی رتبه نخست را دارد که دلیل اصلی آن دمای خوب و تابش نور مناسب در استان است.
وی با اشاره به نصب 2 هزار و 884 چراغ روشنایی در معابر با هزینه 4 میلیارد تومان طی سال گذشته در استان همدان بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ارائه خدمات غیرحضوری رتبه چهارم کشوری را کسب کرده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 182
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران