پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636855 تاریخ : 1402/03/22-23:34:32
,17,
آغاز سی امین همایش سیاست های پولی و ارزی

آغاز سی امین همایش سیاست های پولی و ارزی

سی امین همایش سیاست های پولی و ارزی با عنوان «تثبیت اقتصادی، حکمرانی و سیاست گذاری» در بانک مرکزی آغاز شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی، اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی و سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی و سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی سخنرانان کلیدی روز نخست همایش سیاست های پولی و بانکی هستند.


علاوه بر این، در روز نخست همایش چندین نشست تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران اقصادی برگزار خواهد شد.

هدف این همایش ارتقای نظام اقتصادی و ارائه راهکارها برای تحقق ثبات پولی و مالی است و صاحبنظران و اندیشمندان در این همایش در تلاشند با ارائه راهکارهایی، گامی در جهت تسهیل تصمیم سازی برای برقراری ثبات اقتصادی کشور بردارند.

همچنین چارچوب سیاست پولی برای تثبیت اقتصادی، چارچوب سیاست مالی برای تثبیت اقتصادی، سیاست ارزی و تثبیت اقتصادی، نظام بانکی و تثبیت اقتصادی، حکمرانی و ثبات اقتصادی از جمله محورهای اصلی سی امین همایش سیاست های پولی و ارزی به شمار می روند.

در روز دوم همایش نیز غلامرضا مصباحی مقدم و محمد جواد ایروانی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی به ارائه دیدگاه های خود در خصوص تثبیت اقتصادی و حکمرانی نوین خواهند پرداخت.

برگزاری نشست های تخصصی در روز دوم نیز با حضور کارشناسان اقتصادی و اساتید دانشگاه ادامه خواهد داشت.

در این همایش علاوه بر سخنرانان کلیدی و اصلی، 8 نشست تخصصی، و 6 نشست ارائه? مقالات برگزار خواهد شد و تمام علاقه مندان از سراسر کشور می توانند به صورت مجازی به نشانی https://mepac.mbri.ac.ir/ در این همایش شرکت کنند.

شایان ذکر است طی دوره? فراخوان دریافت مقالات علمی ویژه? این همایش، در مجموع 162 مقاله? علمی به دبیرخانه? همایش ارسال شده که از این بین، 34 مقاله در کمیته? علمی پذیرش شده و 25 مقاله نیز برای ارائه براساس زمان بندی طی دو روز همایش انتخاب شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 131
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران