پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619391 تاریخ : 1401/06/13-12:13:33
,3,
اعلام آمادگی ائمه جمعه غرب استان هرمزگان برای ترویج بیش از پیش قرض الحسنه

اعلام آمادگی ائمه جمعه غرب استان هرمزگان برای ترویج بیش از پیش قرض الحسنه

«رضا صابری» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان در نشست ائمه جمعه غرب استان حضور یافت و گزارش عملکرد بانک را ارائه کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «رضا صابری» در این نشست، گزارشی از اهداف و عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه کرد و گفت: این بانک با تمام خدمات نوین بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک در حال ارائه خدمت به هموطنان و اشاعه سنت قرض الحسنه است.
رضا صابری افزود: وام های قرض الحسنه ای که توسط این بانک در زمینه های مختلف پرداخت می شود، بخش عمده ای از نیازهای خرد جامعه را پوشش داده و خوشبختانه مردم هم با اعتقاد خاصی که به وام های قرض الحسنه دارند اقساط خود را به موقع پرداخت می کنند. همن موضوع باعث شده تا میزان معوقات بانک کمتر از یک درصد باشد.
صابری به بخشی از مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران اشاره و عنوان کرد: مشارکت در طرح شهید سلیمانی و اهدای بالغ بر 25هزار قلم تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا، بیمه حوادث خانه های روستایی، مشارکت در ساخت بیمارستان اعصاب و روان، مشارکت در ساخت مدارس، اعطای دستگاه اکسیژن ساز به 3 درمانگاه خیریه استان و کمک به زلزله زدگان غرب استان بخشی از عملکرد این بانک در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی است.
در پایان ائمه جمعه غرب استان از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اشاعه سنت قرض الحسنه و بازگشت وجه التزام به جامعه تقدیر کرده و جهت اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و خدمات بانک اعلام آمادگی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران