پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522527 تاریخ : 1399/08/22-12:32:10
,17,25,
اعطای نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» به شرکت ملی صنایع مس ایران

در هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران انجام شد

اعطای نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» به شرکت ملی صنایع مس ایران

در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر به دریافت نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازشرکت ملی صنایع مس ایران؛شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در تاریخ 20 و 21 آبان ماه با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی، در محل خان? فرهنگ وهنر دیهیم برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور دکتر سیماسادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران برگزیده جشنواره روابط عمومی برگزار شد، از شرکت مس، با اعطای لوح و نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، این نشان ویژه به دلیل توجه ویژه به ارتباطات داخلی و کارمندی و توسعه ارتباطات با کلیه ذی نفعان به ویژه کارگران، معدنکاران و مهندسان و اهتمام در توسعه روابط دو سویه و تعاملی با آنان اهدا شد.

گفتنی است، شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد، با روش های علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان ایرانی و بین المللی، به ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شرکت ها، نهادها، مؤسسه ها و سازمان های گوناگون پرداخته است تا در خصوص احصای درس ها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیش روی روابط عمومی، ارزیابی های لازم را انجام داده و برترین های روابط عمومی را معرفی کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران