شماره: 522527 تاریخ : 1399/08/22-12:32:10

در هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران انجام شد

اعطای نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» به شرکت ملی صنایع مس ایران

در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر به دریافت نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازشرکت ملی صنایع مس ایران؛شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در تاریخ 20 و 21 آبان ماه با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی، در محل خان? فرهنگ وهنر دیهیم برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور دکتر سیماسادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران برگزیده جشنواره روابط عمومی برگزار شد، از شرکت مس، با اعطای لوح و نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، این نشان ویژه به دلیل توجه ویژه به ارتباطات داخلی و کارمندی و توسعه ارتباطات با کلیه ذی نفعان به ویژه کارگران، معدنکاران و مهندسان و اهتمام در توسعه روابط دو سویه و تعاملی با آنان اهدا شد.

گفتنی است، شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد، با روش های علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان ایرانی و بین المللی، به ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شرکت ها، نهادها، مؤسسه ها و سازمان های گوناگون پرداخته است تا در خصوص احصای درس ها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیش روی روابط عمومی، ارزیابی های لازم را انجام داده و برترین های روابط عمومی را معرفی کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/اعطای-نشان-ویژه-ارتباطات-داخلی-اثر-بخش-به-شرکت-ملی-صنایع-مس-ایران.bos