پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 659415 تاریخ : 1402/07/01-16:02:24
,1,
آزمون استخدام بانک سینا با حضور 2 هزار داوطلب برگزار شد

آزمون استخدام بانک سینا با حضور 2 هزار داوطلب برگزار شد

آزمون استخدام بانک سینا با بیش از دو هزار شرکت کننده در روز جمعه 31 شهریورماه همزمان در تهران و شهرستان های منتخب برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، بیش از دو هزار داوطلب و متقاضی استخدام این بانک، صبح روز جمعه 12 شهریورماه در 10 حوزه آزمونی در تهران و شهرستان های کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این آزمون به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز بانک سینا بر اساس ضوابط و آیین نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان زن و مرد واجد شرایط برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این آزمون، چنگیز مروّج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا با حضور در دانشگاه امیرکبیر که محل آزمون داوطلبان تهران بود، اعلام کرد: بانک سینا به منظور تأمین کادر پرسنلی مورد نیاز خود، اقدام به جذب نیرو کرده است و داوطلبان پس از قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط لازم، در بخش های مختلف ستادی و صف مشغول به کار خواهند شد.
وی ادامه داد: استخدام و به کارگیری نیروی انسانی متخصص و توانمند به منظور اجرای طرح های توسعه ای و تحولی از جمله برنامه های این بانک است و برگزاری این آزمون نیز در همین راستا صورت گرفته است.
قائم مقام مدیرعامل تصریح کرد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از همکاران بانک در چند سال اخیر و همچنین راه اندازی شعب جدید بانک در ماه های آینده، نیاز به جذب نیروی انسانی در این بانک احساس می شد و برگزاری این آزمون استخدامی برای جلوگیری از کاهش کیفیت ارائه خدمات بوده است.
گفتنی است این آزمون شامل 110 سوال عمومی و تخصصی بود که داوطلبان به مدت 130 دقیقه فرصت پاسخگویی به سؤالات را داشتند.
متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و احراز شرایط لازم، با انعقاد قرارداد در بانک سینا مشغول به کار خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران