پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658117 تاریخ : 1402/05/15-14:56:55
,10025,
از اجرای آزمایشی ارزیابی خسارت آنلاین در تهران تا ارائه 5 محصول جدید بیمه ای

مدیرعامل بیمه البرز در جمع کارکنان مجتمع خدمات بیمه ای رضوی

از اجرای آزمایشی ارزیابی خسارت آنلاین در تهران تا ارائه 5 محصول جدید بیمه ای

مدیرعامل بیمه البرز با حضور در مجتمع خدمات بیمه ای رضوی با اشاره به عزم راسخ بیمه البرز در راستای اجرای سیاست های توسعه محور اقتصادی دولت گفت: با راهبری بیمه البرز، دو شرکت بیمه ای مستقیم و اتکایی در سوریه تاسیس شده است که این مهم نشان از اراده بیمه البرز در تحقق دیپلماسی اقتصادی صنعت بیمه دارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی حمایت همه جانبه ازشبکه و نمایندگان فروش را امری ضروری دانست و از طرح شوکا بعنوان ابزاری قدرتمند برای افزایش سهم بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت نام برد که می تواند منافع شرکت و مشتری را توامان تامین نماید.

انجام اقدامات چشمگیر بمنظور هوشمند سازی کامل فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت یکی دیگر از محورهای سخنان مدیرعامل بیمه البرز در جمع کارکنان مجتمع خدمات بیمه ای رضوی بود که اجرای آزمایشی ارزیابی خسارت آنلاین در پایتخت و توسعه نرم افزار بیمه خسارت درمان را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی همچنین با ابراز امیدواری از مسیر درخشان پیش روی این شرکت و همت و همیت مدیران برای آینده آفرینی و ایجاد تحولات با محوریت حاکمیت داده در بیمه البرز از ارائه 5 محصول جدید بیمه ای در آینده ای نزدیک خبر داد.

در پایان این دیدار صمیمانه از زحمات مجتبی قمری گل رئیس پیشین مجتمع خدمات بیمه ای رضوی قدردانی و مجید میرزائی بعنوان رئیس جدید این مجتمع معرفی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران