پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587014 تاریخ : 1400/06/03-12:03:45
,5,22,
اختصاص 10 میلیارد ریال برای کاهش آب بدون درآمد در خراسان رضوی

اختصاص 10 میلیارد ریال برای کاهش آب بدون درآمد در خراسان رضوی

معاون بهره برداری آبفای خراسان رضوی از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های کاهش آب بدون درآمد در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پاون،"مهدی جهان طلب" با اعلام این خبر افزود: این مبلغ برای خرید لوازم و تجهیزات کاهنده مصرف آب در اماکن مذهبی، تهیه تجهیزات کنترل فشار و اندازه گیری در شرکت های تبصره دو تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور و امورهای خواف، فیروزه و گلبهار و زون بندی شبکه آب شهر نیشابور صرف می شود.

وی به برنامه شهرداری گلبهار برای جداسازی فضای سبز از آب شرب اشاره کرد و اظهار داشت: کنتورهای هوشمند برای مدیریت آبیاری فضای سبز در نقاط مختلف این شهرنصب می شود.
جهان طلب همچنین شناسایی بیش از 250 هزار دستگاه کنتور خانگی با عمر بیش از هشت سال در خراسان رضوی را یادآور شد و افزود: اصلاح شبکه، تعویض کنتورهای خراب و کم کار و شناسایی انشعاب های غیرمجاز آب در راستای برنامه سازگاری با کم آبی با جدیت دنبال می شود به گونه ای که در سال قبل اقدام به تعویض 16 هزار دستگاه کنتور خانگی در استان شد.
وی با بیان اینکه 58 دستگاه کنتور "اینزرشن" با هدف پایش خروجی و ورودی مخازن آب در بیش از 10 امور آبفای خراسان رضوی در حال نصب است، اعلام کرد: 15 هزار انشعاب غیرمجاز آب تا پایان سال در شهرها و روستاهای استان جمع آوری خواهد شد که این رقم در سال گذشته 5700 فقره بود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران