پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621182 تاریخ : 1401/08/21-14:37:54
,13,22,
900 راس دام زنده از گناوه به کویت صادر شد

900 راس دام زنده از گناوه به کویت صادر شد

مدیر اداره بندر و دریانوردی بندر گناوه با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب در این بندر گفت: 900 راس دام زنده از گناوه به مقصد کشور کویت صادر شد.

به گزارش بانک و صنعت، کیومرث جوکار روز شنبه 21 آبان بابیان اینکه 900 راس دام زنده از این بندر به مقصد کشور کویت صادر شد، اظهار کرد: بندر گناوه با تقویت زیرساخت های صادراتی آماده نقش آفرینی موثر در این عرصه است.

وی با بیان اینکه وجود زیرساخت های مناسب منجر شده تا بندر گناوه از رویه ترانزیت خارجی نیز برخوردار شود، ادامه داد: بندر گناوه همچنین مبدا صادرات محموله های شیشه به کشور قطر است به نحوی که در 6 ماه صادرات افزایش صادرات این کالا از بندر گناوه بودیم.
به گفته مدیر اداره بندر و دریانوردی گناوه، این بندر تجاری به عنوان دومین بندر تجاری استان بوشهر است که با این رویکرد عمده فعالیت های گناوه با تمرکز بر حوزه تجارت انجام می شود.
جوکار اظهار کرد: طرح جامع بنادر تجاری کوچک به عنوان طرح راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در گناوه عملیاتی شده تا براساس این طرح نیازهای رونق بندر گناوه بر حسب اولویت در برنامه 15 ساله اجرایی شود.
وی یادآور شد: برنامه یاد شده براساس زمانبندی انجام شده در دوره پنج ساله اجرا خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران