پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670462 تاریخ : 1402/09/13-17:50:08
,2,11,
66 درصد روستاهای سرپل ذهاب طرح هادی دارد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب:

66 درصد روستاهای سرپل ذهاب طرح هادی دارد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب گفت: 66 درصد روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از طرح هادی برخوردارند که پنج درصد از میانگین استانی و چهار درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، «مصیب شهبازی» روز دوشنبه اظهار داشت: از مجموع 143 روستای این شهرستان که بالای 20 خانوار جمعیت دارند، در 93 روستا طرح هادی اجرا شده است.

وی همچنین از اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت در سه روستای این شهرستان با 60 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: طرح هادی شامل آسفالت، جدول گذاری، شن ریزی، تسطیح کوچه و معابر و پیاده روسازی هست.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب در ادامه گفت: عمران و آبادانی روستاها در شهرستان یک اولویت اساسی است و در این زمینه پروژه های مختلفی عملیاتی می شوند.
شهبازی ادامه داد: طرح هادی توسط کارشناسان بنیاد مسکن و بر اساس نیازمندی ها و شرایط مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و وضعیت فیزیکی هر روستا تدوین شده و از آن به عنوان سند توسعه و عمران روستا یاد می کنند.
وی از اهداف طرح هادی را ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستائیان و خدمات زیست محیطی و عمومی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد زمینه توسعه و عمرانی روستاها با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی آن ها و تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی ذکر کرد.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار نفر جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و 226 روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران