پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 4213 تاریخ : 1390/12/17-00:00:00
,9,
واردات گوشت تاریخ مصرف گذشته تکذیب شد

واردات گوشت تاریخ مصرف گذشته تکذیب شد

مدیرکل دفتر قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه نظارت دقیق بر گوشت‌های منجمد وارداتی و تاریخ مصرف آنها انجام می‌شود، گفت: مردم به هیچ عنوان نگران سلامتی این گوشت‌ه

 

 

به گزارش بانک و صنعت، صمد یگانه افزود:: گوشت‌های وارداتی با نظارت سازمان دامپزشکی کشور و کشور مبداء وارد کشور شده و در گمرک بعد از اینکه سلامت و صحت مدارک تایید شد اجازه ترخیص صادر می‌شود.

مدیرکل دفتر قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور افزود: بعد از ترخیص نیز تحت کنترل کارگروه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سردخانه‌های ویژه‌ای انبار شده و به تدریج در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد و در زمان انبار نیز رونوشتی به وزارت صنعت ارسال می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا احتمال ذخیره‌سازی طولانی مدت و منقضی شدن زمان مصرف آنها وجود دارد؟ گفت: این گوشت‌ها معمولا ۴ الی ۵ ماه و حداقل سه ماه اعتبار مصرف دارند و محل ذخیره‌سازی و زمان آن در انبار‌ها با نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

یگانه گفت: همچنین در فروشگاه‌ها نیز مأموران سازمان دامپزشکی به طور مرتب مراجعه و سلامت بهداشتی و تاریخ مصرف آنها را کنترل می‌کنند.

وی با اعلام اینکه هنوز از برزیل گوشت وارد می‌شود، گفت: این واردات مربوط به ثبت سفارش‌های اخیر است که بخشی از آنها هنوز وارد کشور می‌شود.وی میزان وارد گوشت مصرفی و صنعتی سال جاری را حدود ۱۱۰ هزار تن اعلام کرد.

به گفته مدیرکل دفتر قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور واردات گوشت گوسفندی از پاکستان و پرواری از سیستان و بلوچستان نیز انجام می‌گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران