پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619671 تاریخ : 1401/06/29-12:03:33
,13,
36 درصد مردم نان لواش مصرف می کنند

36 درصد مردم نان لواش مصرف می کنند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور آرد و نان بازرگانی دولتی گفت: بنابر آمار 35 تا 36 درصد نان مصرفی مردم لواش است.

به گزارش بانک و صنعت، محمد حسین جلالی گفت: براساس آمار و اطلاعات فروش و میزان آرد مصرفی، بالاترین مصرف نان در سطح کشور مربوط به لواش و بعد بربری، تافتون و سنگگ است.

به گفته او، 35 تا 36 درصد نان مصرفی لواش است به طوریکه استان های مرکزی و جنوب نان لواش و استان های شمالی نان های حجیم و نیمه حجیم همچون بربری مصرف می کنند.
جلالی می گوید: هنوز 100 درصد نانوایی ها به کارتخوان های هوشمند مجهز نشدند چرا که همچنان برخی واحد ها مشکلات پروانه کسب یا ورثه دارند که این موضوع در حال بررسی و رفع است و در حال آماده سازی زیرساخت های مرحله دوم آن هستیم.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور آرد و نان گفت: اگر هوشمندسازی نان به طور کامل اتفاق بیفتد، این موضوع بر کاهش ضایعات و قاچاق اثرگذار است.
بنابر آمار بنیاد ملی گندمکاران با اجرای هوشمندسازی نان، تقاضای روزانه آرد واحد های خبازی کاهش یافته است که تحقق این امر، مدیریت مصرف و جلوگیری از رانت و سودجویی را در پی دارد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران