پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 8597 تاریخ : 1392/03/23-01:01:47
,19,
24 خرداد روز پایان بی‌قانونی و تحجر است

قالیباف در جمع هوادارانش در میدان فلسطین:

24 خرداد روز پایان بی‌قانونی و تحجر است

قالیباف گفت: 24 خرداد با حضور شما به بی‌قانونی، تحجر و وعده‌های بی‌عمل پایان خواهیم داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تهران در میدان فلسطین به ایراد سخنرانی پرداخت.  
 
وی گفت: حرف زدن برای کسانی که در کشور مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند بسیار سخت است و ما باید با کارمان با مردم عزیزمان سخن بگوییم نه با زبانمان.  
 
قالیباف تصریح کرد: در این مدت هشت سال که توفیق خدمتگذاری به مردم تهران را داشتم سعی کردم که با کارم و در عمل با شما سخن بگویم.
 
وی افزود: در این مدت 20 روز به دلیل شرایط انتخاباتی و سفر به شهرها و استان‌های مختلف با اقشار گوناگون دیدار داشتم و برق امیدی را در چشمان مردم می‌دیدم.
 
وی با بیان اینکه دیدن امید در مردم من را برای ادامه کار مصمم کرد، تصریح کرد: دیدارهای مردمی من را مجاب کرد تا با عظمی جدی تر و محکم تر در راه خدمت به مردم و دفع از اسلام و انقلاب گام بردارم.  
 
قالیباف خاطر نشان کرد: ما باید در روز جمعه 24 خرداد به عنوان یک نقطه عطف در خلق حماسه سیاسی آماده شویم و به گونه‌ای عمل کنیم که خواسته رهبری را تحقق بخشیم.
 
قالیباف ادامه داد: روز جمعه مردم باید با حضورشان نشان دهند که اجازه نمی‌دهند کسی چوب حراج به عزت کشور بزند و ما نباید اجازه دهیم که سوءتدبیر و مدیریت فرصت را از جوانان ما بگیرد.  
 
قالیباف در ادامه بیان داشت: ملت ما اشراف سالاری، سرمایه‌داری و شعار بی‌عمل و انقلاب نمایی را به چشم خود دیده و ان شالله در روز جمعه به این شعارزدگی‌ها و تحجر پایان خواهد داد.  
 
قالیباف بیان داشت: روز جمعه روز آغاز کار جهادی با فرهنگ انقلابی و فرهنگ خدمت به مردم است که بتوانیم دغدغه‌های رهبری را در این عرصه پایان دهیم.  
 
قالیباف افزود: ان شالله روز 24 خرداد روز محترم شمردن قانون اساسی و حقوق مردم خواهد بود و افتخار من این است که در مکتب اهل بیت(ع) بودم و باید در کشور اول حقوق مردم را بدهیم سپس حق حاکمیت را و این که تلاش کنیم همه در برابر قانون مساوی و برابر باشند.  
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: همه باید در سایه ولایت در چارچوب قانون با همدلی دست به دست هم دهیم تا غم و رنج را از خانواده های ایرانی بیرون کنیم.
 
قالیباف با تبریک ماه شعبان و ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(س) تصریح کرد: در این روزهای عزیز به شما قول می‌دهم که فرهنگ کار را در کشور تضمین کنم و امیدوارم که حماسه سیاسی را که شما ملت عزیز رقم خواهید زد و در صورت پیروزی من در انتخابات و خدمتگزاری به شما این خواسته ها را محقق کنم.  
 
وی بیان داشت: در میدان فلسطین در جمع مردم تهران قول می‌دهم که بتوانیم حماسه اقتصادی را بعد از حماسه سیاسی به همت نوجوانان کشور جامه عمل بپوشانم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران