شماره: 8597 تاریخ : 1392/03/23-01:01:47

قالیباف در جمع هوادارانش در میدان فلسطین:

24 خرداد روز پایان بی‌قانونی و تحجر است

قالیباف گفت: 24 خرداد با حضور شما به بی‌قانونی، تحجر و وعده‌های بی‌عمل پایان خواهیم داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تهران در میدان فلسطین به ایراد سخنرانی پرداخت.  
 
وی گفت: حرف زدن برای کسانی که در کشور مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند بسیار سخت است و ما باید با کارمان با مردم عزیزمان سخن بگوییم نه با زبانمان.  
 
قالیباف تصریح کرد: در این مدت هشت سال که توفیق خدمتگذاری به مردم تهران را داشتم سعی کردم که با کارم و در عمل با شما سخن بگویم.
 
وی افزود: در این مدت 20 روز به دلیل شرایط انتخاباتی و سفر به شهرها و استان‌های مختلف با اقشار گوناگون دیدار داشتم و برق امیدی را در چشمان مردم می‌دیدم.
 
وی با بیان اینکه دیدن امید در مردم من را برای ادامه کار مصمم کرد، تصریح کرد: دیدارهای مردمی من را مجاب کرد تا با عظمی جدی تر و محکم تر در راه خدمت به مردم و دفع از اسلام و انقلاب گام بردارم.  
 
قالیباف خاطر نشان کرد: ما باید در روز جمعه 24 خرداد به عنوان یک نقطه عطف در خلق حماسه سیاسی آماده شویم و به گونه‌ای عمل کنیم که خواسته رهبری را تحقق بخشیم.
 
قالیباف ادامه داد: روز جمعه مردم باید با حضورشان نشان دهند که اجازه نمی‌دهند کسی چوب حراج به عزت کشور بزند و ما نباید اجازه دهیم که سوءتدبیر و مدیریت فرصت را از جوانان ما بگیرد.  
 
قالیباف در ادامه بیان داشت: ملت ما اشراف سالاری، سرمایه‌داری و شعار بی‌عمل و انقلاب نمایی را به چشم خود دیده و ان شالله در روز جمعه به این شعارزدگی‌ها و تحجر پایان خواهد داد.  
 
قالیباف بیان داشت: روز جمعه روز آغاز کار جهادی با فرهنگ انقلابی و فرهنگ خدمت به مردم است که بتوانیم دغدغه‌های رهبری را در این عرصه پایان دهیم.  
 
قالیباف افزود: ان شالله روز 24 خرداد روز محترم شمردن قانون اساسی و حقوق مردم خواهد بود و افتخار من این است که در مکتب اهل بیت(ع) بودم و باید در کشور اول حقوق مردم را بدهیم سپس حق حاکمیت را و این که تلاش کنیم همه در برابر قانون مساوی و برابر باشند.  
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: همه باید در سایه ولایت در چارچوب قانون با همدلی دست به دست هم دهیم تا غم و رنج را از خانواده های ایرانی بیرون کنیم.
 
قالیباف با تبریک ماه شعبان و ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(س) تصریح کرد: در این روزهای عزیز به شما قول می‌دهم که فرهنگ کار را در کشور تضمین کنم و امیدوارم که حماسه سیاسی را که شما ملت عزیز رقم خواهید زد و در صورت پیروزی من در انتخابات و خدمتگزاری به شما این خواسته ها را محقق کنم.  
 
وی بیان داشت: در میدان فلسطین در جمع مردم تهران قول می‌دهم که بتوانیم حماسه اقتصادی را بعد از حماسه سیاسی به همت نوجوانان کشور جامه عمل بپوشانم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/news/24-خرداد-روز-پایان-بی‌قانونی-و-تحجر-است.bos