پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578574 تاریخ : 1400/02/01-13:27:17
,25,
10 واحد تولیدی فرودین امسال در قم به بهره برداری رسید

رییس سازمان صمت قم:

10 واحد تولیدی فرودین امسال در قم به بهره برداری رسید

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم با بیان اینکه امسال 140 واحدی صنعتی در این استان به بهره برداری می رسد، گفت: طی فروردین ماه سال جاری 10 واحد صنعتی جدید در قم افتتاح شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمود سیجانی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه در جمع خبرنگاران، افزود: در سال 1400 احیای 40 واحد راکد صنعتی در دستور کار قرار دارد.

وی از وجود 170 واحد راکد صنعتی در قم خبر داد و ابراز داشت: سال گذشته 37 واحد از این مجموعه های تولیدی به مدار تولید و اشتغال اضافه شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم ادامه داد: اولویت قم در بهره برداری از واحدهای نیمه تمام صنعتی در سال جاری پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.

سیجانی یادآور شد: سال گذشته برای راه اندازی 130 واحد صنعتی جدید 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفت و در سال جاری نیز برای حدود 140 واحد جدید صنعتی سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی پیش بینی شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم اظهار داشت: سال گذشته 3 هزار و 60 اشتغال مستقیم صنعتی در قم به وجود آمد و امسال نیز 3 هزار و 500 اشتغال مستقیم صنعتی ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز از سه واحد تولیدی در رابطه با محصولات نساجی، مواد اولیه کفش و دمپایی و واحد تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی بازدید میدانی به عمل آمد.

سیجانی یادآور شد: با حمایت از واحدهای صنعتی پلیمری و قطع وابستگی به مواد اولیه خارجی شاهد صرفه جویی ارزی بیشتری در سال جاری خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم ادامه داد: با افتتاح از واحد تولیدی لامپ های کم مصرف که امروز به صورت رسمی به بهره برداری رسید 57 اشتغال جدید در قم به وجود آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران