پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588261 تاریخ : 1400/06/20-16:26:19
,17,10034,22,
ثبت بیش از سه هزار و یکصد گزارش مردمی در 124کرمانشاه از ابتدای سال جاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

ثبت بیش از سه هزار و یکصد گزارش مردمی در 124کرمانشاه از ابتدای سال جاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: سه هزار و یکصد و هفده مورد گزارش مردمی مربوط به تخلف صنفی و غیرصنفی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه 124 ثبت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، محسن دارابی با بیان مطالب فوق افزود: 2 هزار و 678 مورد از گزارش های مردمی به صورت تلفنی، 34 مورد حضوری و 276 مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت که از در این خصوص تعداد 530 پرونده تخلف تشکیل و برای پی گیری و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان داشت: ثبت انواع شکایات در خصوص میوه، خبازی، محصولات لبنی، اقلام تنظیم بازار، رب گوجه فرنگی، و پارکینگ، نمایندگی های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم را در بخش شکایات کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.

دارابی سامانه 124 را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران