به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، محسن دارابی با بیان مطالب فوق افزود: 2 هزار و 678 مورد از گزارش های مردمی به صورت تلفنی، 34 مورد حضوری و 276 مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت که از در این خصوص تعداد 530 پرونده تخلف تشکیل و برای پی گیری و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان داشت: ثبت انواع شکایات در خصوص میوه، خبازی، محصولات لبنی، اقلام تنظیم بازار، رب گوجه فرنگی، و پارکینگ، نمایندگی های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم را در بخش شکایات کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.
دارابی سامانه 124 را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.