شماره: 588261 تاریخ : 1400/06/20-04:26:19

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

ثبت بیش از سه هزار و یکصد گزارش مردمی در 124کرمانشاه از ابتدای سال جاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: سه هزار و یکصد و هفده مورد گزارش مردمی مربوط به تخلف صنفی و غیرصنفی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه 124 ثبت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، محسن دارابی با بیان مطالب فوق افزود: 2 هزار و 678 مورد از گزارش های مردمی به صورت تلفنی، 34 مورد حضوری و 276 مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت که از در این خصوص تعداد 530 پرونده تخلف تشکیل و برای پی گیری و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان داشت: ثبت انواع شکایات در خصوص میوه، خبازی، محصولات لبنی، اقلام تنظیم بازار، رب گوجه فرنگی، و پارکینگ، نمایندگی های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم را در بخش شکایات کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.

دارابی سامانه 124 را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ثبت-بیش-از-سه-هزار-و-یکصد-گزارش-مردمی-در-124کرمانشاه-از-ابتدای-سال-جاری.bos