پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 58 تاریخ : 1390/03/06-00:00:00
,1,
186 پروژه مخابراتی در استان بوشهر افتتاح شد

حضور وزیر ارتباطات

186 پروژه مخابراتی در استان بوشهر افتتاح شد

پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر افتتاح شد.

 

 

 

این پروژه ها شامل 68 پروژه نصب و توسعه رادیو، لاین وماکس، 17 پروژه تلفن همراه BTS و BSC و51 پروژه نصب و توسعه سوئیچ، 21 پروژه نصب BTS ،GSM روستایی، چهار پروژه فونداسیون دکل، یک پروژه ساختمانی، یک پروژه دیتا، 21 پروژه فیبر و کابل و دو پروژه مکانیزاسیون( امنیت شبکه و hotbilling) است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دراین آیین گفت: استان بوشهر از مناطق پیشرو کشور در زمینه مخابرات و ارتباطات است.
دکتر رضا تقی پور افزود: هم اکنون بسیاری از خدمات مورد نیاز شهروندان به صورت الکترونیکی ارایه می شود که دفاتر
ICT روستایی نقش مهمی در این باره برعهده دارد.
وی اظهارداشت: امیدواریم با همکاری استاندار و مسوولان دستگاه های اجرایی و اداری استان بوشهر و واگذاری خدمات بیشتربه دفاتر خدمات ارتباطی فرصتی برای مردم فراهم شود که بدون صرف وقت، هزینه و انرژی به امور اداری خود بپردازند.
تقی پوربیان کرد: دراستان بوشهر با طبیعت و هوای گرم آن روی آوردن به خدمات الکترونیک می تواند موجبات آسایش و رفاه بیشتر برای مردم فراهم آورد.
وی یادآورشد: هم اکنون با تلاش مسوولان 21 خدمت بصورت الکترونیکی به مردم ارایه می شود که هنوز برای گسترش این خدمات ظرفیت وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اکنون دغدغه ای برای گسترش و توسعه زیر ساخت های تلفن ثابت و همراه در کشور وجود ندارد زیرا در این دو زمینه زیرساخت های مورد نیاز فراهم شده است.
وی افزود: آنچه امروز برای کشور مهم است توسعه زیر ساخت های دیتا و دولت الکترونیک است تا به این ترتیب آسایش و آرامش بیشتری را برای مردم فراهم سازیم.
تقی پور اضافه کرد : توسعه دولت الکترونیک به مردم اجازه می دهد در مدتی کمتر در اداراتی بدون کاغذ کار خود را با هزینه کمتر انجام دهند.
استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: امروزه اطلاعات از اهمیت بالایی در زندگی بشر برخوردار است .
محمد حسین جهانبخش افزود: با یک کلیک می توان در چند لحظه اطلاعات بسیاری را در اختیار جهان قرار داد و اطلاعات زیادی را از دنیا گرفت.
وی گفت: قصد داریم در استان بوشهر پس از یک ماه زمینه سازی تدریجی، بانک ها را موظف کنیم که هیچ گونه قبضی را از مشریان قبول نکنند و از آن پس مردم باید از طریق خدمات الکترونیکی اقدام به پرداخت قبوض کنند.
نماینده مردم بوشهردر مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استان بوشهریکی از استان های موفق و پیشتاز ایران در بسیاری از زمینه های پیشرفت و توسعه است.
غلامعلی میگلی نژاد افزود: در سال های نه چندان دور هفت کنسولگری کشورهای خارجی در بوشهر فعال بوده اند و به تنظیم روابط میان کشور با دیگر کشورها مشغول بوده اند.
وی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست قطعی ناگهانی مکالمات تلفن همراه و افزایش هزینه مرسولات پستی را پیگیری کند./



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران