پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671165 تاریخ : 1402/10/27-18:13:14
,10025,
یکپارچی تماس در جغرافیایی مشتری مداری بیمه تعاون با “1602”

یکپارچی تماس در جغرافیایی مشتری مداری بیمه تعاون با “1602”

در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در فرایند جذب مخاطب هرچند مرز میان تبلیغات رنگارنگ و مشتری مداری نزدیک و باریک است، ولیکن از آنجا که تفکر هدایت گر هریک ریشه در خط و مشی کاملا متفاوت دارد، واکنش افراد نیز دو سویه است.

وقتی مشتریان در نتیجه برخورد محترمانه و دریافت پاسخ هایی از سر احترام و اهمیت، جذب سازمان، شرکت و هر ارگانی شوند علاوه بر وفاداری و دلبستگی طولانی مدت، نسبت به آن مجموعه تعصب و حساسیت خاصی خواهند داشت. اینجاست که حتی بدون تبلیغات با وعده های جذاب در کنار سازمان مانده و در صورت بروز مشکلات همچنان اتصال خود را حفظ می کنند.
مشتری مداری از اصول مهم رفتار سازمانی است که تیم مدیرتی بیمه تعاون به سکانداری یونس مظلومی، با ارائه طرح ها و ایده های متفاوت نشان داده اند ضمن اشراف به این مقوله بر رضایت مندی مشتریان اهمیتی خاص قائلند. برقراری تماس با شماره چهار رقمی “1602”، یکی از آن اقداماتی است که شرکت در راستای تحقق سیاست مشتری مداری و با هدف تسهیل دسترسی مشتریان و پاسخ گویی آسان تر و سرعت عمل بیشتر در ارائه خدمات، مدتی است که راه اندازی کرده و زنگ می خورد.

تماس بی پاسخ؛ صفر
در این امکان، رهایی از دنیای شلوغ شماره های تماس و بسنده کردن به 4 رقم “1602”، علاوه برسهولت ارتباط گیری به خاطر سپردن را نیز ممکن کرده است. همچنین فراهم بودن گستردگی دامنه تماس از طریق همه اپراتورهای داخلی و همراه بدون گرفتن کد، علاوه بر صرفه جویی در زمان مخاطبان، از قطعیت اتصال به بیمه تعاون با تعدد گزینه های پیش رو حکایت دارد.
انسجام دسترسی مشتریان و مخاطبان از جای جای جغرافیای زیبا و پهناور کشور به بیمه تعاون تنها با یک سیم و خط برای طرح سوالات، ارائه پیشنهادات، نظرات و شکایات وکسب اطلاع از جدیدترین خدمات، چنان پایه گذاری شده که گوی همه ایران سرای مشتریان بیمه تعاون است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران