پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670066 تاریخ : 1402/08/22-17:42:30
,10025,
یکه تازی بیمه رازی در رشته های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی

یکه تازی بیمه رازی در رشته های هدف/ اعتماد مشتریان بزرگ و کوچک به بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی ها و مسیر شرکت در دو سال اخیر با برنامه ریزی خاصی پیش رفت، گفت: شرکت بیمه رازی طی برنامه ریزی خاصی به رشته های هدف به صورت تخصصی وارد شده و در سال 1402، رشد قابل توجهی در رشته های هدف به خصوص آتش سوزی، باربری و مهندسی به ثبت رسانده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه این شرکت گفت: طبق بررسی ها شرکت بیمه رازی از ابتدای سال تا نیمه آبان ماه بیش از 127 درصد برنامه های خود را محقق کرده و حق بیمه تولیدی در حدود 4 هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

او ادامه داد: این میزان حق بیمه تولیدی در حالی به ثبت رسیده که بیمه رازی هیچگونه خسارت معوقی ندارد و تنها در رشته درمان به صورت روزانه خسارت ها را پرداخت می کند.

جباری با تاکید بر اینکه در رشته های هدف همچون آتش سوزی، حوادث، عمر زمانی، باربری و هواپیما رشد بسیار خوبی محقق شده است، یادآور شد: برنامه ریزی بلند مدت شرکت بیمه رازی بر آن است تا به صورت تخصصی به رشته های هدف ورود کند و ظرفیت های خود را به این بازارها معطوف کرده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1402 شور و نشاط خاصی بر شرکت حاکم شده است و این موضوع منجر به ثبت قرارداد همکاری با شرکت های بزرگ شده. بیان کرد: بیمه رازی در سال های اخیر در میان مشتریان کوچک، متوسط و بزرگ جایگاه خاصی را از آن خود کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: یکی از برنامه های اصلی بیمه رازی، ورود به حوزه بیمه های پولی و مالی است که در این مسیر مشتری های بزرگی همچون پست بانک، بانک سپه، بانک آینده و بانک صنعت و معدن را در دل خود جای داده و در کنار آن بسته های مناسبی برای حوزه اقتصادی و کسب و کارهای نوظهور طراحی کرده است.

جباری گفت: بررسی عملکرد شرکت در سال جاری بیانگر آن است تا پرتفوهای زیان ده از شرکت خارج شود و این مورد تاثیر قابل توجهی در رشد رتبه شرکت دارد که در این رابطه می توان به بهبود رتبه ضریب خسارت در صنعت بیمه، رشته آتش سوزی، کِشتی، مهندسی، عمر زمانی و حوادث اشاره کرد.

عضو هیئت مدیره بیمه رازی یادآور شد: مسیر طی شده توسط شرکت بیمه رازی در دو سال اخیر بیانگر استراتژی و رویکردهای درست و استاندارد بیمه رازی است.

دکترجباری با اشاره به پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی ادامه داد: تولید حق بیمه شرکت باید به طور مستقیم توسط نمایندگان و کارگزاران انجام شود و این موضوع در حالی مطرح می شود که شرکت بیمه رازی قصدی بر جذب پرتفو به صورت مستقیم ندارد و باید از ظرفیت نمایندگان بیش از پیش استفاده شود که تحقق این امر نشان دهنده تغییر استراتژیک از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری است.

او ادامه داد: معاونت ها ومدیریت های شرکت بیمه رازی باید در هر حوزه و رشته، برنامه مشخص و مدونی را در راستای استفاده از ظرفیت های بالفعل و بالقوه نمایندگان طراحی و اجرایی کنند.

مدیرعامل بیمه رازی وصول مطالبات را همچون جریان خون تازه ای در کالبد شرکت دانست و یادآور شد: اگر مطالبات شرکت در زمان درست وصول نشود، در ارائه خدمات با مشکل همراه خواهیم بود.

جباری گفت: در همه حوزه های نیاز به کنترل و کاهش ضریب خسارت داریم اما در حوزه های اتومبیل باید توجه بیشتری صورت گیرد.

براساس این گزارش، در ابتدای جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعبه بیمه رازی، مدیران جدید ستاد همچون هوشنگ فتاح مهر- مدیر بازرسی، ندا اسدی- سرپرست مدیریت باربری، منیژه یادگاری- سرپرست مدیریت بازاریابی و سمیرا عابدی- سرپرست مجتمع تخصصی درمان توسط مدیریت عامل شرکت معارفه شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران