پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657552 تاریخ : 1402/04/24-22:34:49
,3,
یک پنجم مشتریان جدید بزرگ ترین بانک قرض الحسنه کشور تهرانی اند

یک پنجم مشتریان جدید بزرگ ترین بانک قرض الحسنه کشور تهرانی اند

بیش از 570هزار مشتری در سه ماهه نخست سال جاری به بانک قرض الحسنه مهر ایران پیوسته اند که از این تعداد تقریباً یک پنجم ساکنان استان تهرانند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، روند جذب مشتریان بانک در طول سال های اخیر رشد شتابانی به خود گرفته است. هر چند نخستین بانک قرض الحسنه کشور فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده، اما 8 میلیون نفر یعنی بیش از 50 درصد 14.5 میلیون نفر مشتری این بانک، از سال 1398 به این سو به جمع این خانواده بزرگ افزوده شده اند.

تنها در سال 1401 بیش از 2میلیون و 200هزار نفر مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران شدند. این روند در سال جاری نیز با شتاب ادامه داشته؛ به طوری که به تعداد مشتریان بانک در فصل بهار 572هزار نفر افزوده شد. از این تعداد، مدیریت شعب استان تهران 58هزار نفر، شعبه مستقل مرکزی طالقانی حدود 45هزار و مدیریت شعب اصفهان تقریباً 41هزار نفر را به خود اختصاص داده اند.
مجموع آمار مدیریت شعب استان تهران و شعبه مستقل مرکزی طالقانی نشان می دهد، 18 درصد از مشتریان جذب شده در سال جاری، ساکن استان تهران هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران