پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 8505 تاریخ : 1392/03/19-11:57:30
,19,
کمر ما در حوزه اقتصادی شکسته شده است

قالیباف در جمع مردم بجنورد:

کمر ما در حوزه اقتصادی شکسته شده است

پیشرفت کشور یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز کمر ما در حوزه اقتصادی شکسته شده است اما نباید از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی غفلت کرد.

"به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,محمدباقر قالیباف" نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم این شهر با اشاره به این که خداوند را شاکرم که در بین مردم نجیب و متدین شهیدپرور، مهمان نواز و صبور بجنورد هستم، گفت: ما خراسانی هستیم و از این بابت خوشحالم که امروز در جمع همنوعان و هم رزمان خود حضور پیدا کرده‌ام و در شهری هستم که همرزمانم در آن حضور دارند.

وی افزود: امروز ما وظیفه داریم که نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه به عنوان یک قدرت مطرح کنیم لذا ما در شرایط فعلی راهی جز حفظ ساختار نظام و تکیه بر حضورمان نداریم.

قالیباف با بیان این که دولت آینده باید کارآمد باشد، تصریح کرد: امروز باید از انقلابمان دفاع کرده و راه شهدا را ادامه دهیم و دولتی را بر سر کار آوریم که صادقانه به مردم خدمت کند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز پیشرفت کشور یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است و باید در راس برنامه‌های کشور قرار گیرد.

وی با بیان این که متاسفانه مشکلاتی مانند گرانی و اشتغال گریبان گیر مردم است، اظهار داشت: اگر این مشکلات در دولت آینده حل نشود معلوم است فقط شعار داده است.

شهردار تهران تصریح کرد: کشور ما از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است اما متاسفانه ما دچار سوتدبیر هستیم و کشور را بد اداره کرده و باعث زحمت مردم شده‌ایم.

قالیباف با بیان این که به طور حتم اگر جوانان ما در دفاع مقدس نبودند ما امروز به این نقطه نمی‌رسیدم، گفت: متاسفانه دشمن امروز با رویکرد اقتصادی وارد عمل شده است لذا انتظار است که مردم کشورمان به خصوص جوانان با دقت و همت بیشتری وارد عمل شوند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به مردم قول می‌دهم ظرف مدت دو سال با برنامه اقتصادی که طراحی کرده‌ام و با اتکا به فرهنگ جهاد و شهادت در راستای حل مشکلات آن‌ها وارد عمل شوم.

وی افزود: امروز کمر ما در حوزه اقتصاد شکسته است ولی نباید از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی غفلت کنیم لذا باید به موضوعات فرهنگی توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان این که منطقه خراسان در حوزه گردشگری و صنایع حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد: امیدواریم با روحیه کار در دولت آینده و با کمک مردم بتوانیم راه جدیدی را برای کشور ایجاد کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران