پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375507 تاریخ : 1397/06/11-11:59:12
,17,
کشف انبار داروهای دامی قاچاق در استان سمنان

کشف انبار داروهای دامی قاچاق در استان سمنان

در گشت مشترک دستگاه‌های مبارزه کننده با قاچاق، 4 انبار داروهای دامی در سمنان و سرخه کشف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی قاچاق کالا، سعیدی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به تشدید بازرسی ها از انبارها و واحد های تولیدی و توزیعی داروهای دامی، تاکید کرد: در طول این بازرسی ها و در روزهای اخیر، چهار انبار داروهای قاچاق دامی در شهرهای سمنان و سرخه کشف و پرونده آن ها به مراجع رسیدگی کننده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه سه باب انبار در سرخه و یک باب در سمنان داروهای دامی قاچاق را ذخیره کرده بودند، افزود: این انبارها با همکاری نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اداره کل دامپزشکی استان سمنان کشف و داروهای آن ضبط شد.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه انواع قرص، شربت، پودر و آمپول های تزریقی از این انبار ها کشف شد، تاکید کرد: متصدیان این انبارها با تغییر تاریخ و برچسب های این داروها قصد عرضه آن ها را در بازار داشتند.
سعیدی با بیان اینکه برخی از این داروها تاریخ گذشته بودند و در برخی از داروها نیز لیبل و برچسب دارو تغییر داده شده بود خاطرنشان کرد: این متخلفان دستگاه‌های مرتبط با تغییر تاریخ و لیبل داشته و با تغییر تاریخ داروهای قاچاق، فاسد و تاریخ مصرف گذشته این داروها را به بازار مصرف عرضه می‌کردند.
وی از شناسایی یک مرکز عرضه دارو که رد پای این داروها در آن کشف شد خبرداد و گفت: این مرکز عرضه داروهای قاچاق دامی نیز با دستور مقام قضایی پلمپ و داروها نیز توقیف شد.
سعیدی افزود: داروهای کشف شده برای بررسی دقیق و کارشناسی به انبار دامپزشکی در سمنان منتقل می شود تا درصورت تایید سلامت دارو به چرخه توزیع وارد و در غیر این صورت  معدوم شود.
وی ارزش این داروها را در بررسی های اولیه حدود 20 میلیارد ریال اعلام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 184
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران