پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669327 تاریخ : 1402/07/13-21:50:45
,10025,
کسب سطح بالایی از رضایت مشتریان در شعبه قم

رئیس شعبه قم بیمه نوین

کسب سطح بالایی از رضایت مشتریان در شعبه قم

رئیس شعبه قم شرکت بیمه نوین،گفت: بروز رسانی و بازنگری سیستم پرداخت خسارت، پایبندی شرکت بیمه به تعهدات خود و پرداخت به موقع و سریع خسارت از مهم ترین و ارزشمندترین فاکتورها در جلب اعتماد بیشتر مردم به صنعت بیمه است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، سمانه کشاورزی؛ رئیس شعبه قم گفت: پتانسیل بسیار خوب استان قم در جذب گردشگران موجب افزایش توسعه اقتصادی و توسعه شهری شده و به همین دلیل، پروژه های مختلفی در مسیر توسعه صنایع مربوطه در استان قم در دست تعریف و احداث است.

وی، افزود: نکته حائز اهمیت دیگر اینکه استان قم شاه راه ارتباطی ملی و مواصلاتی کشور بوده و مسیر اصلی دست یابی به پایتخت برای افرادی است که قصد عزیمت از شهرهای جنوبی و غربی کشور به سمت پایتخت را دارند. همچنین استان قم رابط استان ها و شهرهای شمالی و شهرها و استان های جنوبی است.

رئیس شعبه قم مراکز مهم آموزشی در بخش علوم حوزوی و دینی را یکی دیگراز پتانسیل های خوب این استان برشمرد و گفت: استان قم پتانسیل بسیار خوبی برای معرفی محصولات بیمه ای و جذب پرتفوی دارد.

سمانه کشاورزی، معتقد است که برای ایجاد مزیت رقابتی و ماندگاری محصول بیمه نامه عمر، شرکت های بیمه ای باید تمهیدات و تسهیلات خاصی در جهت رفاه حال بیمه گذاران و ترغیب آنها برای نگهداشت بیمه های عمر و جلوگیری از بازخرید این بیمه نامه ها در نظر داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت جذب مشتریان جدید و متقاعدکردن بیمه گذاران برای جلوگیری از بازخرید بیمه نامه ها، افزود: برنامه ریزی دقیق آموزشی برای آموزش مؤثر شبکه فروش و معرفی طرح های جدید بیمه ای در راستای رفع نیاز مشتریان باید در دستور کار شرکت های بیمه ای باشد.

کشاورزی همچنین به روز رسانی و بازنگری سیستم پرداخت خسارت، پایبندی شرکت بیمه به تعهدات خود و پرداخت به موقع و سریع خسارت را از مهم­ترین و ارزشمندترین فاکتورها در جلب اعتماد بیشتر مردم به صنعت بیمه دانست.

رئیس شعبه قم شرکت بیمه نوین، یافتن نیروی انسانی متناسب با نیازهای شرکت که از توانمندی و تخصص مناسب برخوردار باشد را بزرگترین دغدغه هر سازمان عنوان کرد و افزود: اولویت این شعبه در جذب نیرو شخصیت و توانایی بالا در رفتار افراد است چرا که مهارت اجتماعی و ارتباطی در محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

کشاورزی، یکی از اهداف مهم شرکت بیمه نوین را پاسخ گویی به موقع به مشتریان اعلام کرد و افزود: یکی از موضوعات بیمه در شعبه قم، حجم وسیع رسیدگی به درخواست های مشتریان به خصوص بیمه گذاران بیمه درمان است اما با مدیریت و تلاش همگی و توانایی بسیار بالای کارکنان شعبه قم توانستیم سطح بالایی از رضایت مشتریان را جذب کنیم.

به گفته وی، شعبه شرکت بیمه نوین در استان قم بیشترین سهم پرتفوی خود را به صورت مستقیم جذب کرده و این شعبه در سال گذشته موفق شد تا رشد حق بیمه 148 درصدی را ثبت کند.

کشاورزی، با بیان اینکه در سال گذشته در هفت ماه نخست سال بودجه درنظر گرفته شده برای این شعبه محقق شده است، ادامه داد: این رشد در انواع رشته های بیمه ای بوده که فروش بیمه نامه در رشته آتش سوزی 203 درصد و در رشته باربری 823 درصد و عمر گروهی 374درصد، مهندسی 156 درصد، رشد داشته ایم ضمن آن که نسبت خسارت هم روندی کاهشی داشته است.

وی اظهارداشت: انعقاد قرارداد بیمه ای با مراکز حوزوی و دانشگاهی و ارائه خدمات بسیار مطلوب در این زمینه باعث شناخته شدن هرچه بیشتر شرکت بیمه نوین در استان قم شد که همین موضوع به کسب سهم بیشتری از بازار بیمه این استان کمک کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران