پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376268 تاریخ : 1397/06/19-14:29:32
,1,
کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در استان‌های البرز و گلستان

کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در استان‌های البرز و گلستان

بانک آینده در سال 1396، به‌منظور مشارکت فعالانه در افزایش تولید کالاهای داخلی و ایجاد اشتغال، کلیه شعب خود در سراسر کشور را مکلف نمود تا در جهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز به تولیدکنندگان به ویژه خُرد و متوسط، فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، علاوه بر بنگاه‌هایی که از طریق کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استانی به بانک معرفی می‌شدند؛ تلاش کرد؛ با بازاریابی مستقیم، واجدان شرایط دریافت تسهیلات تولیدی در استان‌های مختلف را نیز شناسایی و در تأمین مالی آنان، مشارکت نماید. اعطای تسهیلات به این تولیدکنندگان که در صدد راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط بودند؛ با شرایط ساده و با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، در سریع‌ترین زمان ممکن، صورت گرفته است.

براساس گزارشات مأخوذه از سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک آینده در سال 1396، موفق شد؛ در استان‌های البرز و گلستان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات مستقیم، از محل منابع داخلی خود، به واحدهای کوچک و متوسط را از آن خود نماید. تسهیلات پرداختی به واحدهای مذکور در استان‌ البرز، به مبلغ بیش از  1.668 (یک هزار و ششصد و شصت و هشت) میلیارد ریال و در استان گلستان، به مبلغ  1.555 (یک هزار و پانصد و پنجاه و پنج) میلیارد ریال بالغ شده و پرداخت تسهیلات در استان تهران نیز به میزان 5.687 (پنج هزار و ششصد و هشتاد و هفت) میلیارد ریال بوده که در این استان، بانک آینده به رتبه دوم پرداخت بین بانک‌ها، دست یافته است.
بانک آینده افتخار دارد؛ در سال 1396، تعداد  263 بنگاه کوچک و متوسط را با رقمی بالغ بر 10.817 (ده هزار و هشتصد و هفده) میلیارد ریال، در 20 (بیست) استان کشور تأمین مالی نموده و براساس ارزیابی وزارت کشور، رتبه نخست در بین بانک‌های خصوصی را کسب کرده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران