پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635230 تاریخ : 1402/01/27-00:06:24
,10027,
کتاب فروش چرخ

پژوهشکده بیمه منتشر کرد

کتاب فروش چرخ

کتاب «فروش چرخ؛ انتخاب بهترین راه فروش برای شما، شرکت تان و مشتریان تان» نوشته جف کاکس و هاوارد استیونز در سال 2000، ترجمه احمد سازگار، سپهر اسکندری، شیوا صادقی نژاد، امیرحسین پارسا و شادان حجازی، توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، کتاب «فروش چرخ؛ انتخاب بهترین راه فروش برای شما، شرکت تان و مشتریان تان»در چهار فصل شامل «انقلاب چرخ»، «پیشرفت های چرخ»، «همه چرخ می خواهند» و «میلیاردها میلیارد چرخ» تنظیم شده است.

فروش یکی از زیر مجموعه های بازاریابی و لازمه استمرار فعالیت هر سازمانی است و فعالیتی است که تمام تلاش های فرایند طراحی، تولید و عرضه کالا و خدمات را نهایی می کند. فروشندگانی که این مرحله را رقم می زنند نمی توانند بدون دانش و مهارت این اقدام را به خصوص در شرایط رقابتی اعمال نمایند. شناخت مخاطبان، نیازهای آن ها، کالا و یا خدماتی که عرضه می شود و ارائه اطلاعات شفاف و دقیق و صادقانه به خریداران از طریق کسب دانش و مهارت حاصل می شود. کتاب های زیادی در عرصه فروش منتشر شده است ولی کمتر کتابی داستان فروش و مسائل مرتبط با آن را به صورت داستان شرح داده اند.
«فروش چرخ» کتابی است با ویژگی های خاص، بدین صورت که راهکارهای فروش به صورت گفتگویی داستان وار در آن توضیح داده شده است. کتاب حاضر اگرچه به صورت یک داستان نوشته شده اما همه آنچه که در این کتاب در مورد فروشندگان و مشتریان گفته می شود حاصل بیش از بیست سال تحقیقات تجربی است.
در این کتاب، چرخ معرف هر کالا و خدماتی است که می توان آن را به مردم عرضه کرد. از طرفی دیگر چرخ و نقش آن در تحولات زندگی بشر نماد حرکت و تعالی است. در این کتاب که به روش داستان و قصه روایت شده تلاش گردیده تا به دور از مفاهیم و تعاریف تخصصی و آکادمیک، روش ها و تکنیکها و دسته بندی فروش را به مخاطب معرفی نماید. همچنین بیانی ساده، خلاصه و در عین حال سرگرم کننده بر آن حاکم است. این کتاب برای فعالان همه بخش های اقتصادی از جمله صنعت بیمه و به خصوص کارکنان بخش فروش و از آن مهمتر برای شبکه فروش بزرگ صنعت بیمه یعنی نمایندگان و کارگزاران قابل بهره برداری است.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب «فروش چرخ» می توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک 43 مراجعه و یا با شماره تلفن 22066063 داخلی 666 تماس حاصل فرمایند.
خرید اینترنتی این کتاب نیز از طریق سایت https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان پذیر می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران