پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635024 تاریخ : 1402/01/17-20:26:46
,10027,
کتاب بیمه، پوشش ها و مفاهیم اموال، مسئولیت، عمر، درمان و مدیریت ریسک

پژوهشکده بیمه متتشر کرد

کتاب بیمه، پوشش ها و مفاهیم اموال، مسئولیت، عمر، درمان و مدیریت ریسک

کتاب بیمه، پوشش ها و مفاهیم اموال، مسئولیت، عمر، درمان و مدیریت ریسک، ترجمه و تدوین دکتر سید داود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص و عضو هیأت مدیره شرکت بیمه دانا توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، بیمه یکی از اصول ضروری زندگی امروزی است و گسترش و فراگیری آن از مؤلفه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر جامعه ای می باشد. در جوامع توسعه یافته شاهد رشد روزافزون بیمه و نقش تاثیرگذار آن در رفاه و امنیت اجتماعی و معادلات اقتصادی هستیم. به نظر میرسد یکی از وظایف صنعت بیمه به موازات فعالیت بیمه گری، تلاش و زمینه سازی جهت اعتلای فرظهنگی جامعه در زمینه بیمه است تا آحاد جامعه ضرورت وجود بیمه را در تمامی جوانب زندگی خود درک کرده، نگاه آینده نگری و اطمینان بخشی را جایگزین نگاه منفعت طلبانه به صنعت بیمه نموده و جایگاه بالاتری برای بیمه در سبد هزینه های زندگی خود در نظر بگیرند. لازمه اطمینان بخشی به مردم نیز داشتن حداعلای حسن نیت و همچنین وجود تسلط و شناخت و مهارت فنی کافی جهت تبیین بیمه برای بیمه گران اعم از کارکنان شرکت های بیمه و نمایندگان و کارگزاران است.

شناخت کامل فرایند بیمه گری و پوشش های مختلف بیمه ای در کشور پیش نیاز فعالیت مناسب در این زمینه است و شناخت این پوشش ها در سایر کشورها موجب اطمینان بخشی و تسلط فنی بیشتر در این راستا است.
بر این اساس کتاب «بیمه، پوشش ها و مفاهیم اموال، مسئولیت، عمر، درمان و مدیریت ریسک» در هفت فصل شامل «اصول اساسی و مفاهیم بیمه و صنعت بیمه»، «اصول و مفاهیم اساسی بیمه اموال»، «اصول و مفاهیم اساسی بیمه مسئولیت»، «اصول و مفاهیم اساسی سایر برنامه های بیمه ای با اهمیت»، «اصول اساسی و مفاهیم مدیریت ریسک»، «اصول اساسی و مفاهیم بیمه عمر» و «اصول اساسی مفاهیم بیمه سلامت و معلولیت» تنظیم شده است.
این کتاب ترجمه ای از کتاب Insurance, Concepts & Coverage است که توسط دکتر راویس به نگارش در آمده و مطالب آن، کلیه رشته های بیمه ای اعم از اموال و مسئولیت و بیمه های اشخاص (عمر، حادثه و درمان) و همچنین مدیریت ریسک را در بر می گیرد. به علاوه در مورد ترجمه اصطلاحات بیمه ای، جهت یادآوری و رفع شبهه، اصل کلمه در پاورقی صفحه ذکر شده و بعضاً توضیحات مختصری نیز ارائه گردیده است.
علاقه مندان جهت خرید این کتاب می توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک 43 مراجعه و یا با شماره تلفن 22066063 داخلی 666 تماس حاصل فرمایند.
خرید اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان پذیر می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران