به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، این کتاب که توسط سعید کاظمی کارشناس ارشد بیمه به رشته تحریر درآمده است، توسط انتشارات سخنکده منتشر شده و در آن مطالبی همچون فلسفه وجودی مدیریت بازاریابی، حسن نیت و اخلاقیات، امانت داری، بازاریابی خرد و کلان، اصول بازاریابی، قواعد بازاریابی، استفاده از موقعیت ها، دستیابی به اهداف سازمانی، منافع بیمه گر و بیمه گذار و ... به چشم می خورد .
گفتنی است: سعید کاظمی کارشناس ارشد بیمه در شرکت بیمه دانا فعالیت می کند .