پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670314 تاریخ : 1402/09/06-17:35:12
,10027,
کتاب انتقال ریسک کشاورزی از بیمه تا بیمه اتکایی تا بازارهای سرمایه

پژوهشکده بیمه منتشر کرد؛

کتاب انتقال ریسک کشاورزی از بیمه تا بیمه اتکایی تا بازارهای سرمایه

کتاب «انتقال ریسک کشاورزی از بیمه تا بیمه اتکایی تا بازارهای سرمایه» نوشته رومن هوهل در سال 2019 و ترجمه محمود سبزی، آیدین رشیدی و مژده نظرزاده دناک، توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، کتاب «انتقال ریسک کشاورزی از بیمه تا بیمه اتکایی تا بازارهای سرمایه» در یازده فصل شامل «مدیریت ریسک و بازارهای کشاورزی»، «مفاهیم بیمه ای»، «مفاهیم مدل سازی ریسک و مخاطرات کشاورزی»، «شاخص ها، نشانگرها و داده های کشاورزی»، «بیمه کشاورزی»، « بیمه محصولات کشاورزی»، «بیمه دام»، «بیمه آبزی پروری»، «بیمه جنگلداری»، «انتقال ریسک به بازارهای بیمه اتکایی» و «انتقال ریسک به بازارهای سرمایه» تنظیم و در پایان هر فصل فهرستی از کتاب ها و گزارش های مرتبط برای علاقه مندان ارائه گردیده است. هر فصل همچنین شامل مثال ها و نمونه های واقعی و ملموس از صنعت برای برجسته کردن کارکرد محصولات اصلی مرتبط با انتقال ریسک می باشد که برای تبیین مفاهیم و روش شناسی ها در نظر گرفته می شوند.

کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین و قدیمی ترین فعالیت های بشری از دیرباز دارای اهمیت راهبردی برای خانواده ها جوامع و کشورهای مختلف بوده است. باز تعریف مصادیق بیمه های کشاورزی، ریسک ها، خطرات موجود در این بخش و نیز شیوه های پوشش های بیمه ای و انتقال ریسک های بخش کشاورزی و فعالیت های جانبی آن، از مهم ترین علل توجه به بخش کشاورزی می باشد. تقسیم بندی های مختلف از زیرمجموعه های بیمه های کشاورزی در صنعت بیمه ایران و تعریف بیمه نامه های متفاوت در مدیریت های مختلف در شرکت های بیمه ای فعال در صنعت و سهم ناچیز بیمه های کشاورزی در پرتفوی کلی صنعت بیمه لزوم توجه ویژه به این بخش را دو چندان می سازد.
کتاب «انتقال ریسک کشاورزی از بیمه تا بیمه اتکایی تا بازارهای سرمایه» برای متخصصان و پژوهشگران فعال در زمینه توسعه کشاورزی، انتقال ریسک و مدیریت ریسک نوشته شده است و قصد دارد تا شکاف دانشی بین بازارهای کشاورزی پیشرفته و در حال توسعه و همچنین بین شاغلان و دانشگاهیان در این صنعت را کاهش دهد. این کتاب مهمترین مفاهیم و روش ها از اصول تا محصولات خاص و نیز روش های الگو سازی را گردآوری نموده و کاربرد آنها را از طریق مطالعات موردی از صنعت نشان می دهد.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب «انتقال ریسک کشاورزی از بیمه تا بیمه اتکایی تا بازارهای سرمایه» می توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک 43 مراجعه و یا با شماره تلفن 22066063 داخلی 666 تماس حاصل فرمایند.
همچنین خرید اینترنتی این کتاب از طریق تارنمای https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان پذیر می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران